اخذ گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵

تمدید نمایندگی ACS Canada در ایران
آگوست 29, 2023
ایزو ۴۵۰۰۱ – استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی – ISO 45001: 2018
سپتامبر 5, 2023

اخذ گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ | Ics ایران

GLP

ISO / IEC 17025 – گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵؛ الزامات عمومی برای صلاحیت آزمایشگاه ها و کالیبراسیون

ISO / IEC 17025، الزامات عمومی برای صلاحیت آزمایشگاه ها و کالیبراسیون، مرجع بین المللی برای آزمایشگاه است .نسخه جدید استاندارد ۱۷۰۲۵  توسط ایزو و کمیته بین المللی (IEC) در سال ۲۰۱۷ برای به روزرسانی محتویات آن و ارائه خدمات بهتر آزمایشگاه هایی که از آن استفاده می کنند، منتشر شد. ISO / IEC 17025  توسط کارشناسان آزمایشگاهی از سراسر جهان به همراه ۱۸ سازمان ارتباطات توسعه می یابد ، مانند مرجع اعتباربخشی آزمایشگاه که با (ILAC) توافق MLA داشته و از طرفی؛ آ سی اس از نهاد تایید صلاحیت مورد اعتبار MLA- ILAC آزمایشگاه شما را ارزیابی و گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵بین المللی صادر می نماید.

گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ مورد اعتبار ILAC چه مزایایی برای کسب و کار آزمایشگاه به ارمغان خواهد آورد؟

گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه ها را قادر می سازد تا نشان دهند که کارآمد هستند و نتایج قابل اعتماد را تولید می کنند، همچنین کمک می کند تا همکاری بین آزمایشگاه ها و سایر سازمان ها بیشتر شود . گزارش های تست و گواهی ها را می توان از یک کشور به کشور دیگر بدون نیاز به آزمایش بیشتر پذیرفت، که به نوبه خود، تجارت بین المللی را بهبود می بخشد. 

صدور ایزو ISO/IEC 17025 مختص چه آزمایشگاه هایی است  ؟

ISO / IEC 17025 برای هر سازمانی که تست، نمونه برداری، آزمایش ، کالیبراسیون که نتایج قابل اعتماد می خواهد، مفید است.این شامل همه آزمایشگاهها می شود، چه در صورتی که متعلق به آنها باشد و یا توسط نهاد دولتی اداره شود . اخذ گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ برای دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، دولت ها، سازمان های بازرسی و دیگر ارگان های مربوط به ارزیابی انطباق با نیاز به انجام آزمایش، نمونه برداری یا کالیبراسیون مفید است

تغییرات کلیدی ویرایش ۲۰۱۷

مهمترین تغییرات ایزو ۱۷۰۲۵ نسخه ۲۰۱۷ عبارتند از ؛ اسکوپ تجدید نظر شده است, برای پوشش همه فعالیت های آزمایشگاهی، از جمله آزمایش، کالیبراسیون و نمونه برداری مرتبط همراه با کالیبراسیون و آزمایشات نهایی؛ یک ساختار جدید اتخاذ شده برای تطبیق  با دیگر استانداردهای ایزو موجود ؛ ISO/IECاستانداردهای ارزیابی انطباق مانند سری ISO / IEC 17000 در مورد ارزیابی انطباق و از استاندارد های جدیدتر مانند ایزو ۹۰۰۱ (مدیریت کیفیت)،پشتیبانی می کند.

در صورت نیاز به تایید صلاحیت بین المللی آزمایشگاه با ما با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ در تهران تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است