خدمات ویژه صنایع نفت؛ گاز وپتروشیمی

خدمات ویژه ثبت و صدور گواهی نامه های روسیه
۱- صدور گواهینامه EAC برای طیف گسترده ای از محصولات طبق مقررات فنی اتحادیه گمرکی TR CU.
۲- صدور گواهینامه INTI تامین کنندگان نفت و گاز و محصولات آنها بر اساس استانداردهای موسسه اختراعات و فناوری نفت و گاز روسیه (INTI).
۳- صدور گواهینامه Intergazcert-IGC تامین کنندگان نفت و گاز و محصولات آنها در سیستم گازپروم.

خدمات ویژه ثبت و صدور گواهی نامه های کیفی GOST R
۱– صدور گواهینامه های سیستم های مدیریت بر اساس استانداردهای GOST R روسیه با اعتبار از مرجع اعتبار بخشی Rus Accreditation.
۲– انجام آزمون های آزمایشگاهی محصولات در آزمایشگاه های اکردیته روسیه.
۳- خدمات نمایندگی شرکت های ایرانی در بازار روسیه برای صادر کنندگانی که الزاما باید در روسیه نمایندگی قانونی داشته باشند.

گواهی نفت؛ گواهی گاز ؛ گواهی پتروشیمی

۱- گواهی نامه ایزو ۲۹۰۰۱ – ویژه نفت ‌‌گاز و‌پتروشیمی: هدف ایجاد یک سیستم مدیریت کیفی است که کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان یکنواختی را در زنجیره تامین بخش نفت و گاز تضمین کند. همچنین افزایش رضایت مشتری، بهبود کارایی فرآیند، مدیریت ریسک ها و ارتقای بهبود مستمر در زمینه خاص صنعت نفت و گاز از اهداف ایزو ۲۹۰۰۱ است.
۲-گواهی ایزو ۵۶۰۰۲ – سیستم مدیریت نوآوری:هدف این استاندارد کمک به سازمان ها در توسعه یک رویکرد سیستماتیک برای مدیریت فعالیت های نوآورانه و افزایش قابلیت های نوآوری است ، همچنین چارچوبی برای مدیریت موثر فرآیندهای نوآوری، شناسایی فرصت ها و پرورش فرهنگ نوآوری ارائه می دهد.استاندارد ایزو ۵۶۰۰۲ در مورد جنبه‌های مختلف مدیریت نوآوری، از جمله توسعه استراتژی، رهبری و تعهد، منابع و قابلیت‌ها، تولید و انتخاب ایده، مدیریت پروژه، اندازه‌گیری و ارزیابی، و یادگیری از تجربیات راهنمایی ارائه می نماید.
۳- گواهی ایزو ۳۸۳۴ – الزامات کیفی جوشکاری : الزامات کیفی برای جوشکاری ذوبی مواد فلزی ومدیریت کیفیت جوشکاری را تعیین می کند. با تعریف کنترل‌ها و رویه‌های لازم در طول فرآیند جوشکاری، چارچوبی برای دستیابی به کیفیت جوش یکنواخت و قابل اعتماد فراهم می آورد. برای صنایع و بخش‌های مختلفی که جوشکاری فرآیندی حیاتی است، مانند تولید، ساخت و ساز و مهندسی کاربرد دارد. این استاندارد به سازمان ها کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که عملیات جوشکاری توسط پرسنل واجد شرایط و با استفاده از روش ها و تجهیزات مناسب انجام می شود.
۴-گواهی نامهECO-Design :این گواهی به محصولی اعطا می شود که به گونه ای طراحی و توسعه یافته که تأثیرات زیست محیطی آنها را در طول دوره عمر به حداقل برساند. این گواهینامه معمولاً شامل ارزیابی عملکرد زیست محیطی محصول در زمینه بهره وری انرژی، مصرف منابع و کاهش انتشار است. این استاندارد تولیدکنندگان را تشویق می کند تا محصولی را طراحی کنند که از نظر زیست محیطی پایدار تر (Sustainable) باشند.
۵- گواهی HSE-MS OGP: مخفف عبارت Health, Safety, and Environmental Management System که چارچوبی است که توسط انجمن بین المللی OGP برای کمک به شرکتهای نفت و گاز ایجاد شده است. این چارچوب دستورالعمل هایی را برای استقرار، اجرا، حفظ و بهبود مستمر یک سیستم مدیریتی برای تضمین ایمنی کارکنان، پیمانکاران و محیط زیست ارائه می دهد. چارچوب HSE- MS مبتنی بر اصول مدیریت ریسک و بهبود مستمر است.

برای اطلاعات بیشتر درباره گواهی نامه های ۱۷ گانه ایزو مدیریت و کیفیت اینجا را کلیک کنید:گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛ ایزو ۹۰۰۱ ؛ایزو ۲۹۰۰۱؛ ایزو ۱۰۰۰۴؛ ایزو ۲۲۴۸۳ (icsiran.com)

برای اطلاعات بیشتر درباره گواهی نامه های زیست محیطی اینجا را کلیک کنید:گواهی ۱۴۰۰۱ ،گواهی ایزو ، گواهی اکو ، گواهی زیست محیطی، گواهی سبز (icsiran.com)

برای اطلاعات بیشتر درباره گواهی نامه های توسعه پایدار اینجا را کلیک کنید:توسعه پایدار، ایزو ۲۶۰۰۰؛ ایزو ۵۰۰۰۱ (icsiran.com)