گواهی نامه های ایزو صنایع غذایی

شرکت آ سی اس نماینده انحصاری نهاد صدور گواهی ACS W3 می باشد؛ نهاد صدور گواهی ACS W3؛ که دارای اعتبار از مرجع اعتبار بخشی IAS-IAF برای صدور گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ می باشد، اقدام به صدور گواهی HACCP، گواهی GMP و صدور گواهی نامه های ۲۲ گانه صنایع غذایی و خوراک دام و طیور و غذای حیوانات می نماید.

ACS چه گواهی نامه های بین المللی در صنایع غذایی، غذای حیوانات، غذای دام و طیور در دنیا صادر می کند؟

گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ : این استاندارد سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی است که به شرکتها و موسسات در شناسایی، ارزیابی، پایش و کنترل خطرات بیولوژیکی ، شیمیایی ، فیزیکی و آلرژی زاها در صنایع غذایی و خوراک دام و طیور و غذای حیوانات کمک شایانی می نماید.ACS W3 در حال حاضر از معدود شرکت های بین المللی حاضر در ایران و صادر کننده گواهی نامه جهانی و اعتبار بخشی شده گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ با اعتبار از مرجع IAS-IAF در ایران می باشد.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:استاندارد سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی | خانه ایزو ایران (icsiran.com) و ایزو ۲۲۰۰۰؛ آموزش ۲۲۰۰۰؛ گواهی ۲۲۰۰۰ (icsiran.com)

گواهی HACCP: یک رویکرد سیستماتیک به ایمنی مواد غذایی است که هدف آن شناسایی، ارزیابی و کنترل خطرات بالقوه در سراسر فرآیند تولید مواد غذایی و خوراک دام و طیور است. HACCP روشی است برای اطمینان از بهداشت و ایمنی مواد غذایی که مصرف می کنیم. HACCP تمامی فرآیند تولید و حمل و توزیع محصول را مدنظر قرارداده و خطراتی که می تواند به سلامتی ما آسیب برساند را شناسایی، و سپس حذف می نماید. با شناسایی و پایش نقاط کنترل بحرانی”CCP”، که فرآیندهای خاصی در تولید و حمل و توزیع هستند، به ایمنی و بهداشت مواد غذایی و به تضمین سلامت مصرف کنندگان متعهد می شویم.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی HACCP؛ آموزش HACCP (icsiran.com)

گواهی TACCP: روش TACCP؛ ارزیابی تهدید و نقاط کنترل بحرانی و مکمل مدیریت ریسک در صنایع غذایی هستند؛ TACCP در درجه اول با تهدیدات عمدی برای ایمنی و امنیت غذایی سروکار دارد و با ایمنی و امنیت مواد غذایی یکپارچه می شوند. TACCP بر تهدیدهای عمدی برای ایمنی و امنیت مواد غذایی، به ویژه مواردی که مربوط به آلودگی عمدی، دستکاری، خرابکاری، یا اقدامات تروریستی است، تمرکز دارد. این به خطرات مرتبط با آسیب عمدی ناشی از افراد یا گروه هایی با نیت مخرب می پردازد.ACS Canada به عنوان یکی از شرکت های تخصصی حوزه صنایع غذایی امریکای شمالی ممیزی و صدور گواهی TACCP بطور مجزا یا ترکیبی با HACCP انجام می دهد.برای اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید:گواهی TACCP (icsiran.com)

گواهی VACCP: هدف VACCP محافظت در برابر تقلب در مواد غذایی، اطمینان از اصالت و یکپارچگی محصولات غذایی است. این برنامه بر جلوگیری از فعالیت‌های متقلبانه، مانند جایگزینی مواد، برچسب‌گذاری نادرست، جعل یا انحرافات غیرمجاز که می‌تواند مشتریان را فریب دهد، اعتبار برند را به خطر بیندازد و باعث آسیب اقتصادی شود، تمرکز دارد.VACCP شامل انجام یک ارزیابی آسیب‌پذیری برای شناسایی آسیب‌پذیری‌های مربوط به تقلب در مواد غذایی، تجزیه و تحلیل زنجیره تأمین برای نقاط بالقوه آسیب‌پذیری، و ایجاد نقاط کنترل بحرانی (CCP) برای جلوگیری و کاهش خطرات تقلب در مواد غذایی است. اقدامات کنترلی ممکن است شامل برنامه های ارزیابی و تأیید تأمین کننده، آزمون مواد تشکیل دهنده، بکارگیری فناوری های احراز هویت، سیستم های ردیابی محصول و ممیزی باشد.برای اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید:گواهی VACCP (icsiran.com)

گواهی GMP صنایع غذایی: مخفف عبارت Good Manufacturing Practices در صنایع غذایی است. این مجموعه ای از دستورالعمل ها و مقررات است که برای اطمینان از تولید ایمن و سازگار محصولات غذایی طراحی شده است. GMP جنبه های مختلف تولید مواد غذایی، از جمله تمیزی تأسیسات، بهداشت پرسنل، تعمیر و نگهداری تجهیزات، منابع مواد تشکیل دهنده و ثبت سوابق را پوشش می دهد.هدف اصلی GMP به حداقل رساندن خطر آلودگی، تقلب یا سایر خطراتی است که می تواند بر ایمنی و کیفیت محصولات غذایی تأثیر بگذارد، و چارچوبی را برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا محیطی بهداشتی و کنترل شده را در طول فرآیند تولید ایجاد و حفظ کنند.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید: آموزش GMP؛ گواهی GMP (icsiran.com)

گواهی اپروال FSSC 22000 در صنایع غذایی: FSSC 22000 یک برنامه صدور گواهینامه سیستم مدیریت است که چارچوبی را برای تضمین ایمنی و کیفیت مواد غذایی در صنایع غذایی فراهم می کند.FSSC مخفف Food Safety System Certification می باشد که این سیستم،از نظر طبقه بندی در گروه استانداردها نبوده و برنامه ای جهت صدور گواهینامه سیستم های ایمنی مواد غذایی و گواهی FSSC و آموزش FSSC می باشد.این برنامه ترکیبی از استانداردهای ایزو ۲۲۰۰۰؛ ایزو ۲۲۰۰۳ و ایزو ۲۲۰۰۲ می باشد که شامل الزامات ایمنی مواد غذائی و پیش نیازهای مرتبط می باشد.این برنامه الزامات استاندارد های بین المللی ایمنی مواد غذایی است، که با پیش نیازهای اضافی مخصوص بخش مواد غذایی ترکیب می کند. همچنین این برنامه بطور کامل توسط Global food Safety Initiative (GFSI) مورد تایید قرار گرفته است.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی FSSC؛ آموزش FSSC (icsiran.com)

گواهی GMP مکمل و غذاهای دام و طیور: اصول GMP خوراک دام و طیور به مجموعه ای از دستورالعمل ها و مقرراتی اشاره دارد که روش های اجرایی و استانداردهای لازم برای تولید خوراک دام را مشخص می کند. هدفGMP ، اطمینان از ایمنی، کیفیت و سازگاری محصولات خوراک دام و طیور است. با رعایت اصول GMP، تولیدکنندگان خوراک می توانند خطر ورود مواد مضر یا آلاینده ها را به خوراک دام به حداقل برسانند. این امر به محافظت از سلامت و رفاه حیواناتی و ایمنی محصولات غذایی مشتق شده از آن حیوانات مانند گوشت، تخم مرغ و شیر محافظت می کند.دستورالعمل های GMP در خوراک دام و طیور، جنبه های مختلفی از جمله طراحی و نگهداری تاسیسات، آموزش پرسنل و بهداشت، کنترل کیفیت، مستندسازی و قابلیت ردیابی را پوشش می دهد. برای اطلاعات بیشتر GMP مکمل و غذاهای دام و طیور اینجا را کلیک کنید:گواهی GMP خوراک دام و طیور – (icsiran.com) برای اطلاعات در مورد PET FOOD CERTIFICATION اینجا کلیک کنید: گواهیPET FOOD (icsiran.com)

گواهی نامه Sugar-Free محصول عاری از قند: گواهینامه محصول بدون قند تایید می کند که در طی فرآوری محصول به محصول قند اضافه نشده است و به مصرف کنندگان اطمینان می دهد که این محصول برای کسانی که مصرف قند خود را کنترل می کنند مناسب است. این گواهینامه به افراد کمک می کند تا انتخاب های آگاهانه ای در مورد مصرف قند/شکر خود داشته باشند. صدور گواهینامه شامل آزمون و تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه بدون قند/شکر هستند، نشان Sugar-Free از ACS دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی نامه Sugar-Free؛ گواهی نامه بدون شکر (icsiran.com)

گواهی نامه Nuts-Free محصول عاری از آجیل: محصول عاری از آجیل به محصولی اشاره دارد که هیچ گونه آجیلی در آن وجود ندارد. آجیل‌ شامل بادام، فندق، گردو، پسته، بادام زمینی و گروهی از میوه‌های خشک هستند. محصول عاری از آجیل یعنی در ترکیب و تولید آن هیچ نوع آجیلی استفاده نشده است. این گواهی نامه برای افرادی که به علت حساسیت، آلرژی یا سایر ملاحظات پزشکی، منع مصرف آجیل دارند، ضروری است. صدور گواهینامه محصول عاری از آجیل شامل آزمون و تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه بدون آجیل “Nuts-Free هستند، نشان Nuts-Free از ACS دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی نامه Nuts-Free؛ گواهی نامه بدون آجیل (icsiran.com)

گواهی نامه Dairy-Free محصول عاری از لبنیات: گواهی محصول عاری از لبنیات تایید می کند که یک محصول حاوی هیچ گونه مواد لبنی نیست. این به مصرف کنندگان اطمینان می دهد که این محصول برای افراد مبتلا به حساسیت به لبنیات یا عدم تحمل لاکتوز بی خطر است. این گواهی برای کسانی که به دنبال جایگزین های بدون لبنیات در رژیم غذایی خود هستند، آرامش خاطر را فراهم می کند. صدور گواهینامه محصول عاری از لبنیات شامل آزمون و تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه بدون لبنیات “Dairy-Free هستند، نشان Dairy-Free از ACS دریافت می کنند.

گواهی نامه Gluten-Free محصول عاری از گلوتن :محصول بدون گلوتن برای محافظت از بیماری سلیاک و همچنین سایر مشکلات مرتبط با گلوتن ایجاد شده است. محصول بدون گلوتن به مصرف کننده اطمینان میدهد که ماده غذایی، نوشیدنی یا مکمل ها، معیارهای ایمنی عاری از گلوتن را برآورده می کند. محصولات بدون گلوتن ، عاری از گندم، جو یا چاودار هستند و شامل مواد تشکیل‌ دهنده از دانه‌های حاوی گلوتن نیز نمیشوند. صدور گواهینامه محصول عاری از گلوتن شامل آزمون و تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه بدون گلوتن “Gluten-Free هستند، نشان Gluten-Free از ACS دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی بدون گلوتن؛ گواهی Gluten free (icsiran.com)

گواهی نامه Vegan Certification:وگان به محصولی اشاره می کند که بدون مواد حیوانی و استفاده از حیوانات زنده یا محصولات مشتق شده از حیوانات تولید شده است. سبک زندگی که در آن فرد به مصرف صفر، آزمایش و توسعه محصولات بر روی حیوانات و خرید غذاها، نوشیدنی ها و محصولات روزمره متشکل از محصولات جانبی حیوانی مانند گوشت، شیر، تخم مرغ، عسل و همچنین لوازم آرایشی مربوط می شود. مصرف کنندگان بیشتر در مورد مسائل اخلاقی و زیست محیطی نگران هستند.صدور گواهینامه Vegan Certification شامل آزمون و تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه Vegan Certification هستند، نشان Vegan Certification از ACS دریافت می کنند.

گواهی نامه Vegetarian Certification: محصولی که استفاده از مواد مشتق شده از حیوانات را که با قربانی کردن ویا بدرفتاری با حیوانات در هر مرحله از تولید آن به دست می‌آید را مصرف نمی‌کنند. از سوی دیگر، استفاده از تخم مرغ، شیر، عسل و سایر فرآورده های حاصل از حیوانات زنده مجاز است، مشروط بر اینکه از بدرفتاری و مثله کردن جلوگیری شود و رفاه حیوانات به صورت کنترل شده تضمین شود.صدور گواهینامه Vegetarian Certification شامل آزمون و تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه Vegetarian Certification هستند، نشان Vegetarian Certification از ACS دریافت می کنند.

گواهی نامه محصول طبیعی Natural Food: غذایی که کمترین فرآوری را پشت سر گذاشته و فاقد مواد نگهدارنده یا افزودنی مصنوعی است. آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا می گوید که غذاها تنها زمانی می توانند طبیعی معرفی شوند که حاوی ویتامین، مواد مغذی، طعم دهنده مصنوعی یا افزودنی های غذایی نباشند. غذا همچنین باید به شکل اصلی خود باشد و نمی تواند به طور قابل توجهی فرآوری شود. صدور گواهینامه محصول طبیعی “Natural ” شامل آزمون و تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه محصول طبیعی هستند، نشان محصول طبیعی “Natural Food Certification” از ACS دریافت می کنند.برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنید:گواهی Natural؛ محصول طبیعی (icsiran.com)

گواهی نامه غذاهای فرا سودمند Functional Food:غذاهایی شبیه غذاهای متعارف و معمولی هستند که علاوه بر خواص معمول و تولید انرژی، در یک ماده غذایی، باعث ارتقاء سلامت مصرف‌کننده نیز می‌شوند. غذای فراسودمند، به صورت طبیعی و یا فرآوری شده، می‌تواند ترکیبات سلامت بخش به آن اضافه شده و ترکیبات مضر آن حذف شود.در این میان، غذاهایی که یک یا چند ترکیب آن مورد اصلاح قرار گرفته است نیز، فرا سودمند به حساب می‌آیند. صدور گواهینامه غذاهای فرا سودمند شامل آزمون و تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه غذاهای فرا سودمند هستند، نشان محصول Functional Food از ACS دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی فراسودمند، گواهی Functional Food (icsiran.com)

گواهی نامه ESL:غذاهای بسته بندی شده سرد شده با ماندگاری طولانی (ESL) غذاهایی هستند که برای تازه نگه داشتن آنها برای بیش از پنج روز در یخچال نگهداری می شوند. ممیزی در محل مطابق با استانداردهای ESL، CAC/RCP 46، و نمونه برداری از تولید در محل، و آزمون در آزمایشگاه های معتبر بین المللی، پایه و اساس صدور گواهینامه ESL هستند. صدور گواهینامه ESLمنوط به تأیید کامل مشخصات توسط ACS است. محصولاتی که دارای گواهینامه ESL هستند، نشان محصولESL از ACS دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی ESL؛ آموزش ESL (icsiran.com)

گواهی نامه SFBB: قدیمی‌ترین مقررات بهداشت مواد غذایی و رویه‌های مدیریت ایمنی غذا برای مشاغل کوچک مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، خرده‌فروشان، سالن های پذیرایی و جشن ها و خانه سالمندان است. تمرکز اصلی SFBB بر روی آلودگی متقاطع ، اصول بهداشتی مواد غذایی شامل آماده سازی، پخت و پز، گرم کردن مجدد، سرمایش و نگهداری، تمیزی و وضعیت تأسیسات، چیدمان مناسب ساختمان، تهویه مناسب، تجهیزات شستشو و کنترل آفات از موضوعات اصلی SFBB است. با اجرای SFBB ، به ایمنی و بهداشت مواد غذایی و به تضمین سلامت مصرف کنندگان متعهد می شویم.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:آموزش ‌‌SFBB، گواهی SFBB (icsiran.com)

گواهی نامهNon-GMO: ارگانیسم اصلاح شده ژنتیکی گیاهی/ حیوانی، میکروارگانیسم است که ساختار ژنتیکی آن در آزمایشگاه با استفاده از مهندسی ژنتیک یا فناوری ترا ریخته اصلاح شده است. این امر ترکیبی از ژن‌های گیاهی، حیوانی، باکتریایی و ویروسی را ایجاد می‌کند که در طبیعت یا از طریق روشهای تلاقی سنتی وجود ندارند .تغییرات ژنتیکی بر بسیاری از محصولاتی که ما روزانه مصرف می کنیم تأثیر می گذارد. از آنجایی که تعداد GMO های موجود برای استفاده تجاری هر سال افزایش می یابد؛ ACS کانادا در پروژه گواهی نامهNon-GMO سخت تلاش می کند تا دقیق ترین و به روزترین استانداردها را برای تأیید گواهی نامهNon-GMO ارائه دهد.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید: Non-GMO؛ گواهی Non-GMO (icsiran.com)

گواهی نامه کدکس کیترینگ؛ کدکس ۳۹ مواد غذایی: ایمنی و بهداشت غذا در پذیرایی هوایی و زمینی به طور فزاینده‌ای حیاتی است تا مسافران اطمینان حاصل کنند که غذایی که مصرف میشود از نظر ایمنی مواد غذایی خطرات فیزیکی، خطرات شیمیایی یا خطرات بیولوژیکی ندارد. کترینگ های هوایی از این نظر اهمیت ویژه ای دارند زیرا علاوه بر تامین غذا برای مسافران، باید به کابین خلبان و خدمه پرواز نیز خدمات غذا و نوشیدنی ارائه دهند. با ارزیابی و ممیزی گواهی ایزو ۲۲۰۰۰، گواهی HACCP، گواهی GMP به سبک IMS، میتوانیم به بهبود عملیات در حمل و نقل هوایی و پذیرایی زمینی کمک کنیم. متخصصان ACS علاوه بر خدمات ارزیابی و ممیزی استاندارد، خدمات بین المللی در طراحی و ساخت کترینگ های بهداشتی هوایی و زمینی در جهان ارائه می دهند.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:کدکس کیترینگ؛ کدکس ۳۹ (icsiran.com)

گواهی نامه GSP : Good Storage Practice روش خوب انبارش؛ شرایط نگهداری مناسب محصولات غذایی را تضمین می نماید. هدف GSP حفظ کیفیت و ایمنی محصولات غذایی در طول ذخیره سازی، حفظ ارزش غذایی محصولات؛ جلوگیری از آلودگی؛ اطمینان از ایمنی و بازارپسندی محصول است. این روش جنبه های مهمی همچون ؛ زیرساخت ها و امکانات مناسب؛ نظافت و بهداشت؛ کنترل دما و رطوبت؛ تهویه؛ مدیریت آفات؛مدیریت موجودی؛ نظارت و بازرسی منظم محصولات غذایی؛ را دربر می گیرد.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی GSP؛ آموزش GSP (icsiran.com)

گواهی نامه GDP محصولات غذایی: Good Distribution Practice روش خوب توزیع؛ توزیع ایمن و کارآمد محصولات غذایی از تولیدکننده تا بازار نهایی را تضمین می کند. GDP بر حفظ کیفیت، ایمنی و یکپارچگی محصولات غذایی در سراسر فرآیند توزیع، از جمله حمل و نقل، جابجایی و ذخیره سازی تمرکز دارد. این روش جنبه های مهمی همچون ؛ شیوه های حمل و نقل مناسب برای حفظ کیفیت و ایمنی محصولات؛ بسته بندی و برچسب گذاری؛ مدیریت زنجیره سرما؛ قابلیت ردیابی و فراخوان محصول؛ نظارت و بازرسی منظم محصولات و آموزش و اطمینان از شایستگی پرسنل ؛ را دربر می گیرد.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی GDP؛ آموزش GDP (icsiran.com)

گواهی نامه GHP محصولات غذایی: Good Hygiene Practice روش خوب بهداشتی ؛ تمیزی، بهداشت مناسب را در تمام مراحل تولید، جابجایی و فرآوری ترویج می کند. هدف از این شیوه ها به حداقل رساندن خطر آلودگی، حفظ کیفیت و ایمنی مواد و محصولات غذایی و تضمین سلامت و رفاه کارگران و مصرف کنندگان است. این روش جنبه های مهمی همچون ؛ بهداشت فردی؛ تسهیلات بهداشتی؛ تمیزی و ضد عفونی؛ مدیریت صحیح منابع آبی برای حفظ بهداشت؛ مدیریت موثر پسماند؛ مدیریت یکپارچه آفات (IPM) و ارائه آموزش به پرسنل؛ سلامت و ایمنی پرسنل و حفاظت از محیط زیست ؛ را دربر می گیرد.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید: گواهی GHP ؛ آموزش GHP (icsiran.com)

گواهی نامه GVP روش خوب دامپزشکی: GVP بر ترویج مراقبت های دامپزشکی مسئولانه، رفاه حیوان؛ پیشگیری از بیماری ها و شیوه های مدیریت صحیح در فارم ها تمرکز دارد. رعایت اصول GVP برای تضمین سلامت، رفاه و ایمنی حیوان و همچنین تولید محصولات حیوانی ایمن و باکیفیت ضروری است.عموماَ فارم های شیلاتی/فارم های پرورش زنبور عسل؛ کلیه فارم های دام و طیور؛ کلینیک های دامپزشکی؛ مراکز جراحی و بیمارستان های دامپزشکی اقدام به دریافت گواهینامه GVP می نمایند.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:گواهی GVP؛ آموزش GVP (icsiran.com)

استاندارد های ایمنی و بهداشت مواد غذایی و توسعه پایدار: برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید: ایزو ۲۲۰۰۰ ؛ گزارش ESG (icsiran.com)

ACS چه خدماتی برای ثبت بین المللی ارائه می دهد:

FDA-FFR Registration
FFR-FDA Registration

۱- FDA Registration: با همکاری با ای جنت FDA امریکا ، اقدام به ثبت نام شرکتهای صنایع غذایی در سایت FDA از طریق اخذ کد ۱۱ رقمی برای شرکتهای زیر گروه صنایع غذایی و آشامیدنی و صنایع تبدیلی کشاورزی ایرانی می نماییم. اخذ کد ۱۱ رقمی که به فرایند FFR مشهور است با عنوان FOOD FACILITY REGISTRATION به سازمانها علاوه بر تبلیغ ، اجازه می دهد در هنگام صادرات با تکمیل فرم Prior Notice ورود محموله خود را به اطلاع گمرکات ایالات متحده رسانده و محصول بدون توقف در گمرک ترخیص شوند.

گواهی EAC روسیه

۲- گواهی EAC روسیه: گواهینامه EAC (Eurasian Conformity) یک سیستم صدور گواهینامه اجباری است که توسط کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) از جمله روسیه، بلاروس، قزاقستان، ارمنستان و قرقیزستان استفاده می شود. این تضمین می کند که محصولات دارای استانداردهای ایمنی و کیفیت مورد نیاز برای واردات و فروش در این کشورها هستند. گواهی EAC برای محصولات غذایی ضروری است. این نشان دهنده انطباق با مقررات فنی است و پیش نیاز صادرات کالا به کشورهای EAEU است.ما با همکاری با دفتر ACS در روسیه خدمات ثبت و دریافت گواهی نامه های EAC را برای محصولات و شرکت‌های ایرانی ارائه می دهیم.