گواهی نامه ایزو آرایشی و گواهی محصول

نهاد صدور گواهی ACS کانادا گواهی نامه های سیستمی و محصول ایزو آرایشی؛ گواهی ایزو؛ آموزش ایزو مرتبط در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی را اجرا و صادر می نماید.

۱- صدور گواهی نامه GMP: مبنای ممیزی GMP در صنایع آرایشی و بهداشتی استاندارد ایزو ۲۲۷۱۶ است . گواهینامه GMP آرایشی و بهداشتی نیز با رجوع به مقررات بین المللی ایزو ۲۲۷۱۶ صادر می گردد. اخذ گواهی GMP از ACS کانادا، تعهد و دانشِ شما در مورد اهمیت ایمنی و بهداشت و سلامتی مصرف کنندگان محصولات آرایشی را با اثبات می رساند .گواهینامه روش خوب ساخت (GMP) از ACS کانادا، یکپارچگی فرآیند تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و مطابقت با الزامات کیفیت و ایمنی را تضمین می کند.بیشتر مطالعه کنید GMP آرایشی؛ گواهی GMP آرایشی؛ آموزش GMP (icsiran.com)

۲- صدور گواهی نامه وگان Vegan Cosmetic:سبک زندگی وگان بر اجتناب از مواد مشتق شده از حیوانات و موضع اخلاقی در برابر استثمار حیوانات تأکید دارد. وگان ها ترجیح می دهند مواد مشتق شده از حیوانات را مصرف نکنند و همچنین از استفاده از محصولات آرایشی که روی حیوانات آزمایش شده است خودداری کنند.در سال های اخیر، تقاضا برای محصولات آرایشی وگان رشد قابل توجهی را تجربه کرده است، به طوری که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال جایگزین هایی هستند که با ارزش های اخلاقی و زیست محیطی آنها هماهنگ باشد. در نتیجه، شرکت‌های بیشتری اهمیت بازار در حال گسترش را با ارائه گزینه‌های وگان و دریافت گواهی‌های وگان درک می‌کنند.اساس صدور گواهینامه آرایشی و بهداشتی وگان ACS کانادا، نمونه برداری و آزمایش در آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده بر مبنای ILAC-ISO 17025 است.CanadaCerts | Vegan Approval Certification

۳-صدور گواهی نامه طبیعی Natural Cosmetic: لوازم آرایشی طبیعی به لوازم آرایشی گفته می شود که حداقل ۹۵ درصد مواد طبیعی داشته باشد. این به معنای عدم وجود فلزات سنگین، بدون مواد شیمیایی، یا مشتقات نفتی/نفت است.اساس صدور گواهینامه آرایشی و بهداشتی طبیعی ACS کانادا، نمونه برداری و آزمایش در آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده بر مبنای ILAC-ISO 17025 است.برای اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی به سایت نهاد صدور گواهی نامه کانادایی CanadaCerts | Natural Cosmetic Certification و برای اطلاعات فارسی به گواهی آرایشی؛ گواهی Natural (icsiran.com) رجوع فرمایید.

۴-صدور گواهی نامه محصول Product Certification:هدف اصلی از دریافت گواهی نامه محصول Product Certification محصولات آرایشی و بهداشتی از نهاد صدور گواهی ACS این است که ثابت کند این محصول با یکی از قوانین بین المللی، منطقه ای و استانداردهای ملی مانند FDA یا الزامات محصول تعریف شده توسط یک مشتری خاص تطابق دارد. اساس صدور گواهینامه محصول آرایشی و بهداشتی ACS کانادا، نمونه برداری و آزمایش در آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده بر مبنای ILAC-ISO 17025 است. دستیابی به گواهی تایید ACS کانادا، محصولات آرایشی و بهداشتی شما را به صحنه جهانی ارتقا می دهد. برند شما با تایید کیفیت استثنایی و پایبندی به استانداردهای دقیق، لوگوی مورد علاقه تایید بین المللی را به دست می آورد. با این گواهینامه ، ورود به بازارهای جدید، هم در سطح محلی و هم در سطح بین المللی را به دست می آورید و دامنه دسترسی خود را گسترش می دهید و مشتریان گسترده تری را جذب می کنید.برای اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی به سایت نهاد صدور گواهی نامه کانادایی CanadaCerts | Product Certificationو برای اطلاعات فارسی به گواهی آرایشی (icsiran.com) رجوع فرمایید.

۵- ثبت نام محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی در روسیه: برای صادرات به روسیه باید شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات آنها در سیستم تایید شرکت‌های وارداتی ثبت شوند. این تاییدیه ‌ثبت نشاندهنده کیفیت و ایمنی محصولات آرایشی بوده و شرط الزامی صادرات به روسیه و‌کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) از جمله روسیه، بلاروس، قزاقستان، ارمنستان و قرقیزستان می باشد.