محصولات سالم کشاورزی و محصولات با مدیریت تلفیقی آفات IPM چیست ؟

HSE چیست – مبانی ۴
جولای 2, 2014
GAP
GAP شیلاتی-اصول مناسب آبزی پروری -۱
آگوست 18, 2014

محصولات سالم کشاورزی و محصولات با مدیریت تلفیقی آفات IPM چیست ؟ | Ics ایران

شرکت آ سی اس دارای تایید صلاحیت NACI ، صلاحیت انجام بازرسی محصول ارگانیک و GAP و صدور گواهی نامه بازرسی تایید صلاحیت شده ملی را دارد.

تولید محصولات سالم کشاورزی با هدف تولید محصولات فاقد یا دارای حد مجاز باقیمانده سموم، آفت کش ها، عناصر و  فلزات سنگین و مایکوتوکسین ها هستند، که تحت کنترل و اعمال استاندارد های کشاورزی و عملیات های مشخص قرار می گیرند. مدیریت تلفیقی آفات نیز (IPM (Integrated Pest Management، در سال ۱۹۶۷  توسط سازمان خوار و بار و کشاورزی سازمان ملل (FAO) تایید گردید و در اواخر قرن بیستم، با گسترش علم اکولوژی و شیمی  سعی شد سمومی تولید گردد که به طور اختصاصی بتواند آفت مورد نظر را کنترل کرده و به حشرات مفید و طبیعت خسارت کمتری وارد آورد که به آن کنترل تلفیقی آفات گفته شد و شامل یک یا چند روش کنترل نظیر: شیمیایی، بیولو‍‍‍‍‍‍ژیکی، زراعی و …. به طور توام می باشد تا تراکم جمعیت آفات یک اکوسیستم در زیر آستانه زیان اقتصادی قرار گیرد. صدور گواهی محصولات کشاورزی سالم و با مدیریت تلفیقی آفات IPM در بخش مختلف قابل اجرا می باشد از جمله مزارع، باغات، محصولات گلخانه ای، صنایع تولید مواد غذایی و خوراکی یا صنایع تبدیلی. انجام کلیه مراحل فعالیتها و صدور گواهینامه در زمان محدود (حداکثر ۳۰ روز کاری و در صورت انطباق نتایج آزمایشات) انجام میشود.

هدف

  • تولید محصول در شرایط مدیریت کامل کنترل آفات
  • ایجاد شیوه‌ای نوین در تولید محصول که طی آن با حفظ محیط زیست، جمعیت فعال آفات کنترل و در زیر سطح آستان زیان اقتصادی نگه داشته می شود.
  • اصلاح کاربردهای بی رویه نهاده های شیمیایی که اخیرا موجب نگرانی های فزاینده در بخش کشاورزی، محیط زیست و حفاظت از منابع شده است.

مزایای اخذ گواهینامه محصولات سالم کشاورزی و IPM از ACS کاناداCanadaCerts |

  • اطمینان خاطر به تولید کننده از نظر مقایسه با مقررات تعیین شده در تولید محصول.
  • دریافت کنندگان گواهینامه از مزایای حضور در بازارهای ملی و بین المللی برخوردار می شوند.
  • اطمینان خاطر به مشتریان از طریق درج آرم و لوگوی مراجع صدور گواهی بر روی محصولات.
  • اختصاص کد خاص و درج نام تولید کننده در لیست تولیدکنندگان دارنده گواهی محصول جهت ردیابی بین اللملی تا پایان اعتبار گواهینامه در سایت ACS Canada.

برای اطلاع از گواهی نامه های کشاورزی و ارگانیک اینجا کلیک کنید:گواهی ارگانیک، گواهی نامه GAP، گواهی نامه GACP، گواهی نامه Non-GMO (icsiran.com)

شرکت آ سی اس دارای تایید صلاحیت NACI ، صلاحیت انجام بازرسی محصول ارگانیک و GAP و صدور گواهی نامه بازرسی تایید صلاحیت شده ملی را دارد.در صورت نیاز به آموزش ‌‌، ارزیابی و صدور گواهی بین المللی  با ما با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است