گواهی Sugar-Free از ACS کانادا

گواهی Nut-Free از ACS کانادا
مارس 1, 2023
هدف توسعه پایدار شماره یک Sustainability Development
مارس 22, 2023

گواهی Sugar-Free از ACS کانادا | Ics ایران

در این مقاله بطور اجمالی بر دلایل اخذ گواهی نامه محصولات بدو شکر یا بدون قند در دنیا مرور خواهیم کرد و در پایان به شرکت های غذایی و دارویی توصیه خواهیم کرد که با اخذ گواهی نامه محصولات بدون قند از نهاد صدور گواهی شخص سوم ACS کانادا بر ادعای خود در سطح ملی و بین المللی صحه گذاری نمایند.گواهی نامه های صادره با انجام ارزیابی در محل کارخانه و فرآوری و نمونه برداری و انجام آزمون در آزمایشگاه های معتبر قابل اثبات و ردیابی می باشد. گواهی Sugar-Free ( گواهی بدون شکر؛گواهی بدون قند) یکساله بوده و در سایت نهاد صدور گواهی ACS کانادا قابل ردیابی بین المللی می باشد.

خوردن قند اضافه شده بیش از حد به چاقی، دیابت نوع ۲، و بیماری های قلبی مرتبط است. اما در حال حاضر توجه فراوان به قند کم یا رژیم غذایی بدون شکر می تواند دشوار و گران باشد. محصول بدون شکر حاوی حداکثر ۰٫۵گرم شکر کل در هر ۱۰۰ میلی لیتر برای یک نوشیدنی یا ۰٫۵ گرم شکر در هر ۱۰۰ گرم برای یک محصول غذایی است.

فرایند تایید محصول بدون شکر(قند)

اساس صدور گواهی Sugar-Free ( گواهی بدون شکر؛گواهی بدون قند)، نمونه برداری و آزمایش در آزمایشگاه های معتبر ILAC-ISO 17025 است. این آزمایشگاه های غذایی و فنی، آزمایش های را بر روی نمونه ها با توجه به الزامات محصول و روش های اجرایی محصولات بدون شکر ACS کانادا انجام خواهند داد و گزارش کاملی از آزمایش ها را به ACS ارائه خواهند کرد. تیم فنی ACS ، محصول را با بررسی نتایج و آزمون های مقایسه ای تایید و بر مبنای آن گواهی نامه های Sugar-Free یکساله صادر و در سایت نهاد صدور گواهی ACS کانادا قابل ردیابی بین المللی International Traceability می باشد.

بهره مندی از گواهی Sugar-Free ( گواهی بدون شکر؛گواهی بدون قند) ACS کانادا

لوگوی بدون شکر در محصولات مصرفی به مصرف کنندگان کمک می کند تا با انتخاب های غذایی سالم تر باشند.برچسب بدون شکر تضمین می کند که یک محصول فاقد قند بوده و یا میزان قند آن بسیار کم است و “تضمین کننده سلامتی مصرف کنندگان ” از دیدگاه قند کمتر نسبت به یک محصول مشابه (که حاوی قند است )خواهد بود.

محصولاتی که توسط ACS کانادا گواهی شده اند، یک نماد Logo بدون شکر بر روی برچسب محصول دریافت خواهند کرد.در صورت نیاز به ارزیابی و صدور گواهی نامه غذایی / دارویی / مکمل های غذایی فاقد قند/شکر Sugar-Free از نهاد بین المللی ACS کانادا با ما با شماره۲۲۲۰۰۵۰۰ در تهران تماس بگیرید.

گواهی ۲۲۰۰۰، گواهی HACCP ، گواهی GMP ، گواهی غذایی ،مدرک ایزو ، مدرک ۲۲۰۰۰ (icsiran.com)

1 دیدگاه

  1. wqrlaozkvq گفت:

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.