گواهینامه بین المللی آموزشی معتبر از کانادا

مهاجرت و دریافت گواهی آموزشی معتبر از ACS Canada
اکتبر 1, 2023
استاندارد HSE چیست؟ مراحل اخذ گواهینامه HSE چگونه است؟
اکتبر 3, 2023

گواهینامه بین المللی آموزشی معتبر از کانادا | Ics ایران

  اخذ گواهینامه بین المللی آموزشی و گواهی پایان دوره و حضور در دوره آموزشی بعد از یادگیری یک مهارت ؛ کسب یک مدرک معتبر بین المللی جزو مواردی هست که در مهاجرت باید به آن توجه داشته باشید ، مدرک ACS کانادا ؛ با اعتبار جهانی که دارند؛ میتواند کمک تا با ارائه گواهی مهارت خود وارد کسب و کار خود شده و یا در پروسه استخدام؛ امتیاز بالایی را کسب نمایند. برای مدرسان دوره های آموزشی نیزمیتوان گواهی پایان دوره دانش پذیری در هر حوزه ی آموزشی صادر نمود. اگر دنبال راهی هستید که بتوانید مدرک بین المللی آموزشی کسب کنید، میتوانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید.

نمونه گواهینامه بین المللی آموزشی ACS CANADA

برای اطلاعات بیشتر به سایت ای سی اس کانادا رجوع کنید :CanadaCerts | Worldwide Management Systems Certification Body

نمونه گواهینامه بین المللی آموزشی INO CERT CANADA

مدارک بین المللی ACS صرفا بعنوان گواهی پایان دوره ی آموزشی و به زبان انگلیسی صادر شده و مورد تایید می باشند و به هیچ وجه اعتبار جهت اجازه آموزش یا دارای اعتبار تحصیلی یا اخذ مجوز و … را ندارند. 
گواهینامه آموزشی ACS و یا INO CERT چطور صادر می شود؟ افراد حقیقی میتوانند با اثبات گذراندن یک دوره آموزشی و یا درخواست پکیج یک دوره آموزشی ؛ اقدام به حضور در دوره بهمراه صدور مدرک بین المللی نمایند؛ همچنین مدرسان آزاد در زمینه های تخصصی نیز میتوانند جهت صدور مدرک بین المللیACSیا INO CERT با ما با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ در تهران در ارتباط باشند.
گواهینامه آموزشی در چه زمینه هایی قابل صدور است ؟صدور گواهینامه آموزشی بین المللی در زمینه های فنی و تخصصی و مدیریت صادر می شود و محدودیت در زمینه دوره های آموزشی دوره های پزشکی و پیراپزشکی و دامپزشکی وحود دارد.

اعتبار مدارک بین المللی آموزشی چطور ارزیابی می شود ؟ گواهینامه ها از نهاد رجیستری ACS Canada و یا INO CERT Canada قابل صدور هستند. هر گواهی نامه دارای کد رهگیری یا کد رجیستری است که برای هر مدرک و هر شخص بصورت جداگانه بر روی گواهی نامه بین المللی آموزشی درج می شود. اعتبار مدرک ACS با ورود به سایت نهاد ACS کانادا و از طریق کد رجیستری مختص هر گواهی نامه آموزشی بین المللی؛ قابل ردیابی خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید :آموزش ایزو، آموزش مدیران، گواهی آموزشی کانادا (icsiran.com)

گواهی نامه های ملی ما با اعتبار از سازمان ملی استاندارد ایران صادر می شود.

گواهی نامه های ملی ما با اعتبار از سازمان غذا و داروی ایران صادر می شود.

دیدگاه ها بسته شده است