گواهینامه ایزو۲۲۰۰۰ معتبر و قابل ردیابی بین المللی چیست؟

گواهینامه ISO 22000 از ACS Canada چیست ؟
سپتامبر 30, 2023
مهاجرت و دریافت گواهی آموزشی معتبر از ACS Canada
اکتبر 1, 2023

گواهینامه ایزو۲۲۰۰۰ معتبر و قابل ردیابی بین المللی چیست؟ | Ics ایران

در شرایط امروز ایران ؛ اکثر نهاد های صدور گواهی بین المللی بدلایلی در ایران فعال نبوده و تعدادی معدود ۳-۴ شرکت معتبر در حال حاضر گواهی نامه های قابل ردیابی بین المللی ؛ گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ ؛ برای شرکت های ایرانی صادر می نمایند که از جمله ACS W3 یکی از این معدود شرکتهای بین المللی دارای فعالیت در ایران می باشد. ما به عنوان نماینده ACS W3 در ایران ؛ با داشتن بیشترین تجربه از سال ۱۳۷۶ در ایران در ایمنی و بهداشت مواد غذایی؛ بدرستی با تامین گواهی نامه های معتبر صنعت غذایی از جمله به مشتریان خود؛ ادعای بین المللی گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ و اکردیتیشن IAS-IAF جهانی را صادر می نماییم.

اگر بدنبال گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ معتبر و قابل ردیابی بین المللی هستید و می خواهید واقعا از مزایای بین المللی گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰؛ بهره ببرید به ما اعتماد کنید و ممیزی و صدور گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ و بیش از ۲۵ نوع گواهی دیگر در صنعت غذای جهانی را به ما بسپارید.

ما برای صدور گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ ؛ هیچ راهکار ماکرویوی یا سریعی نداریم. ممیزی ما با اجرای مقررات بین المللی گواهینامه ISO 22000 همراه بوده و هرگز شعارهای ساختگی و غیر صادقانه را نمی دهیم. ما برای زمان و منابع مالی و پول و هزینه پرداختی شما اهمیت زیادی می دهیم و اعتقاد داریم با اجرای خوب و کامل و صدور گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ ؛ شما به آرامش در فرایندهای ایمنی مواد غذایی و صدور گواهینامه ISO 22000 خواهید رسید.

گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ ما تحت برند شرکت امریکایی-کانادایی ACS W3 و با اعتبار بین المللی و درج لوگوی اعتبار بخش-تایید صلاحیت نهاد اعتبار بخشی IAS امریکای شمالی در گواهی نامه ها و درج لوگوی IAF ؛ صحه گذاری خواهد شد.گواهینامه ISO 22000 ما در تمام جهان اعتبار دارد. گواهی‌نامه‌های ACS W3 به دلایل متعددی معتبر و ارزشمند می‌باشند. در ادامه به توضیحاتی از این دلایل اشاره خواهیم کرد:

۱- اعتبار بین‌المللی: ACS W3 یکی از سازمان‌هایی است که گواهی‌نامه‌هایش برای استفاده در داخل و خارج از امریکا -کانادا تائید شده است. این تائیدها به معنای اعتراف بین‌المللی به ارزش و قابلیت‌های ACS W3 در ارائه خدمات گواهی‌نامه‌دهی است.

۲-استفاده از استانداردهای بین‌المللی: ACS W3 در فرآیند گواهی‌نامه‌دهی از استانداردهای بین‌المللی معتبر استفاده می‌کند. این استانداردها به عنوان معیارهای جهانی در انواع مختلف صنایع شناخته می‌شوند و اعتبار بالایی دارند.

۳-تخصص و دانش فنی: ACS W3 دارای تیمی از تخصص‌های متخصص در زمینه‌های مختلف است که دانش فنی عالی و تجربه معتبری در ارائه گواهی‌نامه‌ها دارند. این تخصص و دانش فنی به مشتریان اعتماد بیشتری به خدمات گواهی‌نامه‌دهی ACS W3 می‌دهد.

۴-پایداری و قابلیت اعتماد: ACS W3 به عنوان یک سازمان گواهی‌نامه‌دهی معتبر در مدت زمان طولانی خدمات ارائه داده و به دنبال تضمین پایداری و قابلیت اعتماد در تمام مراحل فرآیند گواهی‌نامه‌دهی می‌باشد.

۵-پشتیبانی و خدمات آموزشی: ACS W3 از خدماتآموزشی موثر و پشتیبانی مشتریان پشتیبانی می‌کند تا مشتریان خود از طریق تمام مراحل مرتبط با گواهی‌نامه‌ بهره‌مندی حداکثری را داشته باشند.

ما به شما اطمینان می دهیم که با انتخاب ما برای دریافت گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ ؛ هرگز منابع مالی و پولی و وقت خود را هدر نمی دهید. رشد قارچی شرکتهای مدعی صدور گواهی نامه های بین المللی ساختگی را جدی نگیرید و پول و وقت خود را هدر ندهید.

با ما با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ در تهران تماس بگیرید و پیشنهاد مناسب قیمتی و شرایطی برای اخذ گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ را دریافت نمایید.

برای اطلاع بیشتر از سایر گواهی نامه های قابل حصول در صنعت غذا و خوراک دام وطیور و PET FOOD اینجا را کلیک کنید: گواهی ایزو ۲۲۰۰۰، گواهی HACCP، گواهی GMP (icsiran.com)

HACCP
GMP

دیدگاه ها بسته شده است