خدمات آموزشی

در صورتی که قصد مهاجرت و یا معادل سازی گواهی نامه های آموزشی خود از نهاد صدور گواهی ACS کانادا را دارید؛ برای آموزش ایزو، آموزش مدیران، گواهی آموزشی کانادا با ما تماس بگیرید.

مدیران شرکت آ سی اس گریت خاورمیانه در طی بیش از ۲۶ سال فعالیت در ایران به شعار اساسی “آموزش ، محور توسعه ” پایبند بوده و سیستم آموزشی این شرکت را به تمامی مناطق جغرافیایی کشور و در حوزه های مختلف فنی و مهندسی و مدیریت بسط داده است.

آ سی اس گریت خاورمیانه موسسه تایید صلاحیت شده آموزشی و دارای مجوز برگزاری دوره های آموزشی از سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.

آ سی اس گریت خاورمیانه موسسه تایید صلاحیت شده آموزشی و دارای مجوز برگزاری دوره های آموزشی از سازمان غذا و دارو- دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد.

آ سی اس گریت خاورمیانه همکار آموزشی موسسه تایید صلاحیت شده آموزشی W3 Solutionz امارات متحده عربی برای برای برگزاری دوره های سرممیزی سیستم های مدیریت در ایران می باشد.

آ سی اس گریت خاورمیانه همکار آموزشی شرکت ACS Canada برای برگزاری دوره های آموزشی در ایران می باشد.در صورت نیاز به معادل سازی گواهی نامه های آموزشی خود و اخذ گواهی نامه آموزشی از نهاد صدور گواهی ACS کانادا با ما تماس بگیرید.در صورتی که قصد مهاجرت دارید گواهی نامه های آموزشی خود را از طریق ACS کانادا معادل سازی کنید.

تمامی دوره های آموزشی ما از نوع “آموزش کوتاه مدت ” بوده و گواهینامه های آموزشی صادره از آ سی اس گریت خاورمیانه، به عنوان گواهی‌نامه‏ های پایان دوره آموزشی ” گواهی‌نامه‏ هایی که‌ در پایان‌ هر یک‌ از دوره‌ها ی‌ آموزشی‌ کوتاه‌مدت‌ به‌ شرکت‌کنندگان‌ اعطا می‌گردد” شناسایی می شود. آ سی اس گریت خاورمیانه تاکید می نماید که این گواهی نامه ها از نوع دوم تحصیلی یا مهارتی نمی باشد.

کلیه گواهی نامه های صادره آموزشی از طریق این وب سایت قابل ردیابی بوده و کدهای صادره برای هر گواهینامه منحصر بفرد می باشد. عدم امکان ردیابی گواهینامه آموزشی به منزله عدم اعتبار گواهینامه می باشد.

طبق قوانین آ سی اس گریت خاورمیانه، گواهی نامه به مدت دو سال تقویمی از طریق این سایت قابل ردیابی است، لذا ضروری است دارندگان گواهینامه آموزشی، از صفحه مورد نظر که در آن مشخصات گواهینامه درج شده است پرینت اسکرین گرفته و آن را به عنوان ضمیمه گواهینامه نگهداری نمایند.

از تمامی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی انتظار دارد اطلاعات کافی وآگاهی کامل از گستره کاربردی آموزشی گواهی نامه نوع اول “پایان دوره آموزشی ” داشته باشند و هرگونه بکارگیری عنوان “دوره های مهارتی یا تحصیلی” غیر مجاز و مغایر با قوانین و مقررات کشوری می باشد.این بیانیه بصورت رسمی در این سایت قرارداده شده و تمامی شرکت کنندگان و دارندگان گواهی نامه های آموزشی آ سی اس گریت خاورمیانه موظف هستند فقط از عنوان “گواهی پایان دوره آموزشی ” استفاده نمایند.

در صورت نیاز به آموزش ایزو، آموزش مدیران، گواهی آموزشی کانادا با ما با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ در تهران تماس بگیرید.

برای آخرین اعلان دوره آموزشی کلیک کنید:ایزو؛ گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛ ممیزی ایزو؛ (icsiran.com)

برای اطلاعات آموزشی بیشتر: آموزش ایزو، آموزش مدیران، گواهی آموزشی کانادا (icsiran.com)