گواهی SFBB از ACS کانادا

گواهی ایزو ۱۹۶۰۰
دسامبر 15, 2015
سیستم-HACCP
گواهینامه HACCP نوعی ابزار مدیریت در کشاورزی
فوریه 23, 2016

گواهی SFBB از ACS کانادا | Ics ایران

صدور معتبر ترین گواهی SFBB از نهاد صدور گواهی نامه ACS کانادا

Safer Food Better Business (SFBB) چیست:یک سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی است که توسط آژانس استانداردمواد غذایی (FSA) در بریتانیا توسعه یافته است. این سیستم به طور خاص برای مشاغل رستوران؛ کیترینگ طراحی شده است تا به آنها کمک کند تا از مقررات ایمنی مواد غذایی پیروی کنند و استانداردهای بالای بهداشتی را اجرا نمایند.آ سی اس با ۲۶ سال سابقه در آموزش و صدور گواهی نامه مدیریت ایمنی مواد غذایی آماده خدمات آموزش SFBB و صدور گواهی SFBB  از ACS کانادا CanadaCerts | Food hygiene Award می باشد.

SFBB یک رویکرد عملی برای مدیریت ایمنی مواد غذایی ارائه می دهد و شامل ابزارها و منابع مختلفی برای کمک به مشاغل کوچک کیترینگ در اجرای شیوه های بهداشت مواد غذایی خوب است. این شامل یک بسته مدیریت ایمنی مواد غذایی است که حاوی مستندات و راهنمایی های متناسب با انواع خاصی از موسسات غذایی مانند رستوران ها، کافه ها، غذای آماده و خدمات پذیرایی است.

مقدمه ای بر SFBB: 

تهیه مواد غذایی سالم یکی از وظایف اولیه تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنایع غذایی است. بدیهی است مشتریان نیز تمایل دارند از سلامت مـواد غذایی خود مطمئن شوند. گواهی SFBB؛ آموزش ‌‌SFBB در این راستا و مطابق با الزامات مورد نیاز براساس روش های مبتنی بر HACCP تهیه شده است. این گواهینامه ابتدا در سراسر بریتانیا برای کمک به کسب و کار کوچک و خرده فروشی به اجرا درآمد و با توجه به کارایی آن در سایر نقاط نیز قابل اجراست. گواهینامه SFBB سـلامت مواد غذایـی تهـیه شده را بویژه از نظر نگهداری پس از تولید در سردخانه یا محل مناسب تایید و نشان می دهد که مدیریت مجموعه اصول بهداشتی و سلامت مواد غذایی را رعایت نموده است.علاوه بر تایید بهداشت ماده غذایی، بر رعایت بهداشت کارکنان و مشارکت پرسنل دخیل درتولید ماده غذایی نیز صحه می گذارد.دستورالعمل‌های SFBB در رستوران‌ها، کافه‌ها، کیترینگ‌ها و حتی کسب و کارهای کوچک پذیرایی مطابق با مقررات بهداشت مواد غذایی قابل اجراست.تولیدکنندگان‌ مواد غذایی ویژه مدارس و مهدکودکها نیز می‌توانند با رعایت این قوانین، مدارس و اولیاء کودکان را از صحت سالم بودن مواد تغذیه‌ای مطمئن سازند.

چرایی دریافت گواهی SFBB؛ آموزش ‌‌SFBB:

تمام بیزینس های دخیل در تهیه مواد غذایی متعهد به رعایت بهداشت و ایمنی مواد غذایی هستند لذا SFBB یک سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی است که  به شما برای کمک به کسب و کارهای کوچک در رستوران‌ها، کافه‌ها، کیترینگ‌ها؛ سالن های پذیرایی؛مدارس و مهدکودکها برای رعایت استانداردهای بهداشت مواد غذایی طراحی شده است. با دریافت گواهینامه SFBB و پیاده سازی و پایبندی به شیوه های SFBB می توانید تا تعهد خود را به ایمنی و بهداشت مواد غذایی نشان داده و مطابق با مقررات ایمنی و بهداشت کشوری عمل نمایید.

مراحل و الزامات اصلی برای گواهی SFBB؛ آموزش ‌‌SFBB به شرح زیر است:

۱-درک SFBB: با سیستم SFBB، اصول و الزامات آن آشنا شوید. SFBB را مطالعه کنید که به نوع خاصی از تأسیسات غذایی شما مربوط است.

۲- اعمال SFBB Practices: اعمال توصیه شده ایمنی مواد غذایی در بسته SFBB. این شامل اتخاذ شیوه‌های بهداشتی خوب، تمیز نگه‌داشتن محل‌ها و تجهیزات، اجرای روش‌های مناسب نگهداری و نگهداری مواد غذایی، و مدیریت خطرات ایمنی مواد غذایی است.

۳- مستند سازی روش های اجرایی : از  الزامات SFBB برای مستندسازی روش های اجرایی خود استفاده کنید. این شامل ثبت اطلاعات در مورد کسب و کار غذایی ، مستندسازی روش های اجرایی مدیریت ایمنی مواد غذایی، نگهداری یک دفتر ثبت برای نوشتن کنترل های روزانه، و نگهداری سوابق آموزش و پایش کارکنان است.

۴- آموزش کارکنان: اطمینان حاصل کنید که همه کارکنان آموزش ایمنی مواد غذایی مناسب را دریافت کرده و مسئولیت های خود را در رابطه با شیوه های بهداشت مواد غذایی درک می کنند. آموزش در مورد موضوعاتی مانند بهداشت فردی، پیشگیری از آلودگی متقاطع ، روش های تمیز کردن و کنترل دما ارائه دهید.

۵- خودارزیابی Self-Assessment: به طور منظم با استفاده از دفتر ثبت SFBB ، خودارزیابی انجام دهید. این شامل انجام بررسی ها و بازرسی ها برای اطمینان از انطباق با شیوه های ایمنی مواد غذایی، شناسایی روش های بهبود، و اجرای اقدامات اصلاحی است.

۶- تأیید Verification: با ما به عنوان ممیز مستقل ایمنی مواد غذایی تعامل کنید تا مطابقت خود را با SFBB تأیید کنید. ما می توانیم بازرسی یا ممیزی را برای ارزیابی پایبندی شما به شیوه های ایمنی مواد غذایی و ارائه راهنمایی برای بهبود انجام دهیم.

۷- حفظ شرایط انطباق: به طور مستمر بر روش های کاری SFBB پایش کنید. به طور منظم روش های خود را در صورت لزوم بازبینی و به روز کنید تا هر تغییری در سیستم غذایی یا الزامات قانونی را در نظر گرفته باشید.

مشاوره با متخصصان ایمنی مواد غذایی آ سی اس می تواند راهنمایی های بیشتری در مورد الزامات خاص و بهترین شیوه ها برای گواهی SFBB؛ آموزش ‌‌SFBB در منطقه یا حوزه کاری شما ارائه دهد.در صورت نیاز به آموزش ‌‌، ارزیابی و صدور گواهی بین المللی SFBB از ACS کانادا با ما با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ تماس بگیرید.

برای اطلاع از سایر گواهی نامه های صنایع غذایی اینجا کلیک کنید:گواهی ایزو ۲۲۰۰۰، گواهی HACCP، گواهی GMP (icsiran.com)

برای اطلاع از گواهی نامه های کشاورزی و ارگانیک اینجا کلیک کنید:گواهی ارگانیک، گواهی نامه GAP، گواهی نامه GACP، گواهی نامه Non-GMO (icsiran.com)

دیدگاه ها بسته شده است