ایزو ۲۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۲۰

ایزو ۱۴۰۰۱
کترینگ و رستوران سبز
می 19, 2020
ایزو ۱۴۰۰۱
گواهی ایزو ۱۴۰۰۶ Eco-Design
ژوئن 2, 2020

ایزو ۲۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۲۰ | Ics ایران

ایزو ۲۹۰۰۱ ؛ با عنوان “صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی؛ سیستم‌ مدیریت کیفیت خاص بخش؛ الزامات سازمان‌های عرضه‌کننده محصولات و خدمات” ایجاد شده است. این استاندارد به طور خاص برای سازمان های فعال در صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی طراحی شده است. ایزو ۲۹۰۰۱ مبتنی بر الزامات استاندارد سیستم‌ مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ است و الزامات خاص برای اطمینان از کیفیت در بخش نفت و گاز ارائه می نماید. ممیزی ISO 29001 توسط ممیزین تایید صلاحیت شده ACS در ایران اجرا و صدور گواهی نامهISO 29001 توسط نهاد بین المللی صدور گواهی ACS کانادا صورت می پذیرد.برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید: CanadaCerts | QMS IN OIL & GAS INDUSTRIES .با آموزش ایزو ۲۹۰۰۱ با اهداف اصلی ویرایش جدید شامل انطباق استانداردسیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز  آشنا شوید.

سازمان جهانی استاندارد ISO در سال ٢٠٢٠ استاندارد ISO 29001 جدید را بر خواسته های ایزو ٩٠٠١ و ایزو ٩٠٠٠ و بر مبنای ٧ اصل سیستم مدیریت کیفیت ، ویرایش نمود. ٧ اصل بکار رفته در ویرایش استاندارد شامل تمرکز بر مشتری ، رهبری ، مشارکت پرسنل ، نگرش فر آیندی ، بهبود ، تصمیم گیری بر مبنای شواهد (عینی) و مدیریت ارتباطات می باشد.شامل:
مفاهیم quality specification level
(QSL)
و مفاهیم و تعاریف
competence catalogue و
competence profile
و proficiency level و
inspection and test planبازتعریف شده و الزامات ریسک و مدیریت ریسک در صنایع نفت و گاز طبیعی و پتروشیمی تعریف شده است.برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با ISO 29001  اینجا را کلیک کنید:نوشتار یک ایزو ۲۹۰۰۱ ایزو ۲۹۰۰۱؛ گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛ (icsiran.com) و نوشتار دوم ایزو ۲۹۰۰۱: گواهی نامه ایزو ٢٩٠٠١ (icsiran.com) .

نهاد صدور گواهی ACS با انجام مطالعات و تهیه چک لیستها و دوره های بازآموزی ممیزین این صنعت ، آماده ممیزی و ثبت و صدور گواهی نامه ISO 29001 ویرایش ۲۰۲۰را دارد.

برای اطلاعات بیشتر استاندارد های کیفیت اینجا را کلیک کنید: گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛ ایزو ۹۰۰۱ ؛ایزو ۲۹۰۰۱؛ ایزو ۱۰۰۰۴؛ ایزو ۲۲۴۸۳ (icsiran.com)

برای اطلاعات بیشتر خدمات صنایع نفت و گاز طبیعی و پتروشیمی اینجا را کلیک کنید:گواهی نفت؛ گواهی گاز ؛ گواهی پتروشیمی (icsiran.com)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.