آموزش اصول و مبانی GAP شیلاتی و آبزی پروری

صدور گواهی نامه آموزشی از INO CERT
نوامبر 18, 2020
صدور گواهی نامه ایزو ۱۹۶۵۰ صنعت ساختمان
دسامبر 30, 2020

آموزش اصول و مبانی GAP شیلاتی و آبزی پروری | Ics ایران

شرکت آی سی اس با بهره گیری از متخصصین بین المللی شیلات اقدام به برگزاری دوره اصول و مبانی و الزامات روش خوب کشاورزی GAP در آبزی پروری می نماید.شرکت آ سی اس گریت خاورمیانه مجری برگزاری دوره های ایزو شیلاتی ، صدور گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛ دارای تایید صلاحیت استاندارد ایزو ۱۷۰۲۰ از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NACI به عنوان یک شرکت بازرسی نوع الف، صلاحیت انجام بازرسی محصولات ارگانیک و GAP و صدور گواهی نامه بازرسی تایید صلاحیت شده ملی را دارد.گواهی ارگانیک، گواهی نامه GAP، گواهی نامه GACP، گواهی نامه Non-GMO (icsiran.com)

چرا متقاضیان ، آ سی اس را برای آموزش و دریافت گواهی آموزشی معتبر بین المللی انتخاب می نمایند؟

۱-ما؛ نماینده آموزشی ACS کانادا در ایران هستیم. اگر درخواست آموزش و دریافت گواهی نامه آموزشی واقعی و قابل ردیابی بین المللی دارید ویا قصد مهاجرت دارید؛ یکی از بهترین گزینه ها دریافت گواهی نامه آموزشی از ACS کانادا می باشد.CanadaCerts |

۲- ما؛ نماینده آموزشی موسسه ACS Aja روسیه در ایران هستیم. اگر درخواست آموزش و دریافت گواهی نامه آموزشی واقعی و قابل ردیابی بین المللی داریدو یا قصد مهاجرت دارید؛ یکی از بهترین گزینه ها دریافت گواهی نامه آموزشی از ACS Aja روسیه می باشد.

۳- ما؛ همکار آموزشی موسسه تایید صلاحیت شده آموزشی W3 Solutionz امارات برای برای برگزاری دوره های سرممیزی سیستم های مدیریتی و OSHA در ایران هستیم.

۴-ما؛ موسسه تایید صلاحیت شده آموزشی از سازمان ملی استاندارد ایران و دارای مجوز برگزاری دوره های آموزشی از سازمان ملی استاندارد ایران هستیم.

۵- ما؛ موسسه تایید صلاحیت شده آموزشی از سازمان غذا و دارو- دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای مجوز برگزاری دوره های آموزشی از سازمان غذا و دارو برای مسولین فنی هستیم.آموزش مسولین فنی (icsiran.com)

در صورت نیاز به معادل سازی گواهی نامه های آموزشی خود و اخذ گواهی نامه آموزشی از نهاد صدور گواهی ACS کانادا با ما تماس بگیرید. در صورتی که قصد مهاجرت دارید گواهی نامه های آموزشی خود را از طریق ACS کانادا معادل سازی کنید.CanadaCerts |

محتوای دوره اصول GAP آبزی پروری                             

مدیریت سایت:این بخش بر آن است تا از مدیریت صحیح زمین، سایت های پرورش آبزی، ساختمان ها و دیگر تجهیزاتی که اساس یک مزرعه را تشکیل می دهند، اطمینان حاصل کرده، به نحوی که ایمنی و ثبات تولید غذا، تضمین گردد. این ساختار، ضدعفونی و پاکسازی را با کمترین استرس بر محیط زیست، امکان پذیر می سازد. تمام مزرعه و تجهیزات آن، در یک شرایط مناسب نگهداری خواهند شد و مختص گونه های ماهی مورد نظر (مرحله حیات)، خواهند بود. منابع آب و تجهیزات غذادهی برای گونه های ماهی پرورشی، کارآمد، در شرایط نگهداری صحیح و اختصاص یافته هستند.

مواد شیمیایی:سوخت، شوینده ها، آفت کش ها، قارچ کش ها، تصفیه کننده های شیمیایی، داروها ( تمام داروها به جز  غذاهای طبی)  و مواد شیمیایی دیگر ( رنگ ها، نگهدارنده ها، روغن ها،  اسیدهای باتری)، که در داخل ساختمان یا اطراف آن استفاده می شوند، به عنوان مواد شیمیایی تعریف شده اند.

کنترل آفات/AB.4           ایمنی و سلامت شغلی/AB.5            رفاه ماهی، مدیریت و کشاورزی/AB.6            تغذیه آبزیان/AB.7             مدیریت محیط زیست و کشاورزی/AB.8             آب شیرین/AB.9             آب دریا/AB.10           روش های نمونه برداری و آزمایش

علاقمندان با دریافت جزوه و کتاب این استاندارد و مطالعه بر روی مفاهیم و الزامات و اصول و مبانی GAP  و حضور در جلسه با استاددوره نسبت به طرح سوالات و یا شرح وبسط موضوع اقدام می نمایند.در صورت نیاز به ثبت نام و دریافت جزوه آموزشی با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ تهران و یا شماره واتس آپ ۰۹۳۵۱۳۹۲۸۸۴ تماس بگیرید.آموزش ایزو، آموزش مدیران، گواهی آموزشی کانادا (icsiran.com)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.