صدور گواهی نامه غذای حیوانات Pet Food Certification

چهارمین هدف توسعه پایدار SDG4 تضمین آموزش با کیفیت فراگیر و عادلانه و ارتقای فرصت های یادگیری برای همه است.
آوریل 26, 2023
ایزو ۹۰۰۱
پارادایم ریسک ومدیریت ریسک ایزو ۳۱۰۰۰  
می 26, 2023

صدور گواهی نامه غذای حیوانات Pet Food Certification | Ics ایران

غذای حیوانات امروزه یکی از دغدغه های عموم مردم در دنیا شده است. روزگاری این دغدغه وجود نداشت و ما همگی نگران غذای حیوانات نبوده ایم. امروزه با فرآیندی شدن و فرآوری مواد غذایی با اشکال گوناگون بیماری ها در حیوانات روبرو هستیم. این بیماری ها علاوه بر هزینه، رنج بی حد به حیوانات و بالطبع به ما انسانها وارد می کند و شاید، حتی پس از سالها، از دست دادن حیوان خانگی ما را متاثر خواهد کرد. نهاد ACSW3 که دارای اعتبار از مرجع اعتبار بخشی IAS-IAF در دامنه مدیریت ایمنی مواد غذایی می باشد، اقدام به صدور گواهی Pet Food می نماید

در دنیای امروز دو دسته استاندارد برای غذای حیوانات و صدور گواهی Pet Food شده است ، ابتدا استاندارد های ایمنی و بهداشتی غذای حیوانات که در دسته FSMS قرار می گیرند شامل ISO 22000-HACCP-GMP و دسته دوم استاندارد های ارزش تغذیه ای خوراک حیوانات هستند که در دسته Nutrition Facts ها قرار می گیرند.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید:گواهی ۲۲۰۰۰، گواهی HACCP ، گواهی GMP ، گواهی غذایی ،مدرک ایزو ، مدرک ۲۲۰۰۰ (icsiran.com)

ما در ای سی اس گریت خاورمیانه اهمیت پایبندی به استانداردهای شناخته شده و صدور گواهی Pet Food در صنایع خوراک دام و حیوانات خانگی را درک می کنیم، به همین دلیل است که خدمات نهاد صدور گواهی نامه ای سی اس کانادا که تأیید طیف وسیعی از استانداردهای ایزو و کدکس هست را در ایران ارائه می دهیم.

ای سی اس در کانادا خدمات صدور گواهی نامه های تخصصی استانداردهای ایزو ISO و کدکس Codexسازمان ملل مربوط به خوراک و محصولات غذایی حیوانات خانگی و صدور گواهی Pet Food را ارائه می دهد. ای سی اس کانادا ارائه‌دهنده خدمات تضمین کیفیت و انطباق با مقررات در سراسر جهان، متعهد است که به تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان خوراک حیوانات و غذای حیوانات خانگی کمک کند تا بالاترین استانداردهای ایمنی و کیفیت را برآورده کنند.

ایزو و Codex Alimentarius استاندارد های مختلفی را در زمینه خوراک دام منتشر می کند که در زیر به برخی از این استانداردها اشاره می شود که ای سی اس کانادا می تواند گواهی نامه های این استاندارد ها را ممیزی و صادر نماید :

۱- استاندارد ISO 22000:2018: این استاندارد به مدیریت ایمنی غذای حیوانات و کنترل خطرات در تولید و توزیع آنها می پردازد و شامل الزاماتی برای ارتقای ایمنی و کیفیت غذای حیوانات می باشد.

۲- استاندارد ISO/TS 34700:2016: این استاندارد به مدیریت پایدار در تولید و توزیع غذاهای حیوانی می پردازد و شامل الزاماتی برای کاهش اثرات زیست محیطی و حفاظت از حیوانات می باشد.

۳- استاندارد ISO/TS 34704:2019: این استاندارد به روش های جمع آوری، تجزیه و تحلیل و گزارش اطلاعات مربوط به شرایط و محیط زیست بیولوژیکی حیوانات مورد استفاده در تولید و توزیع غذاهای حیوانی می پردازد.

۴- استاندارد ISO/TS 34715:2020: این استاندارد به تعیین و استفاده از شاخص های عملکرد پایدار در تولید و استفاده از خوراک دام می پردازد و شامل الزاماتی برای بهبود عملکرد پایدار و کاهش اثرات زیست محیطی می باشد.

۵-گواهینامه GMPدر خوراک حیوانات : این گواهی به شرکت های تولید کننده و توزیع کننده بر اساس Codex Alimentarius CXC 1-1969 مصوب ۱۹۶۹و اصلاح شده در سال ۲۰۲۰ “اصول عمومی اصول بهداشتی مواد غذایی” اعطا می شود.گواهی GMP خوراک دام و طیور – (icsiran.com)

۶-گواهی HACCP در خوراک حیوانات : این گواهی به شرکت های تولید کننده خوراک طبق” Codex Alimentarius CXC 1-1969 اصلاح شده در سال ۲۰۲۰” تجزیه و تحلیل خطر و سیستم کنترل بحرانی (HACCP) اعطا می شود.

چه یک تولید کننده در مقیاس کوچک یا یک شرکت چند ملیتی بزرگ باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا در دنیای پیچیده غذای حیوانات و در جهت رعایت مقررات و استانداردهای غذای حیوانات خانگی حرکت کنید. .نهاد ACSW3 که دارای اعتبار از مرجع اعتبار بخشی IAS-IAF در دامنه مدیریت ایمنی مواد غذایی می باشد، اقدام به صدور گواهی Pet Food و صدور گواهی نامه GMP خوراک دام و طیور و غذای حیوانات می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ممیزی و صدور گواهی نامه های فوق با ما با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.