گواهی زعفران- ایزو ۳۶۳۲ از ACS کانادا

گواهی هتل‌ سبز Green Hotel یا هتل همگام با طبیعت توسط ACS کانادا
آگوست 29, 2020
صدور گواهی نامه آموزشی از INO CERT
نوامبر 18, 2020

گواهی زعفران- ایزو ۳۶۳۲ از ACS کانادا | Ics ایران

از آنجاییکه در ماه اکتبر هر سال فصل برداشت زعفران فرا می رسد و برداشت زعفران در این ماه از مهمترین فصول بخش کشاورزی ایران و جهان می باشد ، یکی از امتیازات تولید کنند گان و عرضه کنندگان زعفران در دنیا ، اثبات کیفیت محصول زعفران از طریق انجام آزمون بر روی زعفران در آزمایشگاه های اکردیته بر اساس استانداردگواهی زعفران- ایزو ۳۶۳۲  و اخذ گواهی اپروال زعفران- ایزو ۳۶۳۲ می باشد . شرکتهای معتبر مرتبط با برداشت ، فرآوری ، بسته بندی و عرضه با انجام آزمون بر اساس استاندارد ایزو ۲-۳۶۳۲  و مقایسه نتایج آزمون با استاندارد ایزو ۱-۳۶۳۲ می توانند در صورت انطباق با این استاندارد ، گواهی اپروال انطباق محصول  APPROVAL OF PRODUCT CERTIFICATION از نهاد بین المللی ACS اخذ و در سایت بین المللی ACS به مدت یکسال ثبت و ردیابی شوند.

هم اکنون شرکتهای صادر کننده و عرضه کننده زعفران در دنیا بااخذ گواهی زعفران- ایزو ۳۶۳۲ ؛ قابلیت فروش در بازارهای بین المللی انلاین را اخذ می نمایند. هم اکنون شرکتهایی مثل FITNESS MANTRA PREMIUM  با اخذگواهی زعفران- ایزو ۳۶۳۲ و اثبات بین المللی کیفیت زعفران خود ، روزانه دهها هزار بسته زعفران خود را در سایت آمازون بصورت آنلاین و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در صورت نیاز به اخذ گواهی نامه گواهی زعفران- ایزو ۳۶۳۲ ؛انطباق کیفیت؛ مراحل ذیل باید صورت پذیرد:

-نمونه برداری از محصول از انبار و سایت فرآوری / بسته بندی

-ارسال نمونه به ازمایشگاه های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و یا در صورت نیاز متقاضیان ، ارسال نمونه ها به کشور کانادا برای انجام آزمون در آزمایشگاه های اکردیته .

-بررسی و مقایسه نتایج آزمون با نیازمندیهای مندرج در استاندارد

-صدور گواهی نامه Saffron Quality Conformity /Product Certification از نهاد صدور گواهی ACS و ثبت در سایت جهت ردیابی به مدت یکسال.

در صورت نیاز به دریافت پیشنهاد و شرایط انجام کار با دفتر این شرکت در تهران با شماره (۱۰خط)۲۲۲۰۰۵۰۰  تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر گواهی نامه های صنایع غذایی اینجا را کلیک کنید:  گواهی ایزو ۲۲۰۰۰، گواهی HACCP، گواهی GMP (icsiran.com)

برای اطلاعات بیشترگواهی نامه های کشاورزی اینجا را کلیک کنید: گواهی ارگانیک، گواهی نامه GAP، گواهی نامه GACP، گواهی نامه Non-GMO (icsiran.com)

برای اطلاعات بیشترگواهی نامه های کیفیت اینجا را کلیک کنید:گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛ ایزو ۹۰۰۱ ؛ایزو ۲۹۰۰۱؛ ایزو ۱۰۰۰۴؛ ایزو ۲۲۴۸۳ (icsiran.com)

برای اطلاعات بیشترگواهی صادرات به روسیه  اینجا را کلیک کنید:صادرات روسیه؛ استاندارد روسیه؛ گواهی EAC؛ گواهی GOST (icsiran.com)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.