ایزو هتل داری؛ ایزو گردشگری؛ ایزو ۲۲۴۸۳
می 7, 2021
گواهی NATURAL آرایشی
جولای 21, 2021

گواهی آرایشی | Ics ایران

شرکت آ سی اس با توجه به نیاز مشتریان خود به PRODUCT CERTIFICATION-PRODUCT APPROVAL در ارتباط با ارزیابی محصولات آرایشی و آنالیز و صدور گواهی نامه بین المللی به اطلاع می رساند بعد از انجام تحقیقات بسیار و با همکاری دفتر مرکزی نهاد بین المللی صدور گواهی نامه ACS و مذاکرات متعدد  و طولانی با مراکز بین المللی آنالیز و آزمون محصولات آرایشی در امریکای شمالی؛ از هم اکنون قادر است گواهی نامه قابل ردیابی انطباق محصولPRODUCT APPROVAL از نهاد صدور گواهی ACS برای محصولات آرایشی صادر نماید.(برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:  CanadaCerts | ). در امریکای شمالی و اروپا  اعتماد بخشی از طریق سپردن بررسی انطباق محصول مواد آرایشی( PRODUCT CERTIFICATION-PRODUCT APPROVAL)به نهاد های گواهی دهنده آرایشی مثل ACS به عنوان ارزیاب شخص ثالث و بی طرف برای تایید و دریافت گواهی انطباق محصول صورت می پذیرد.

در ممیزی برای صدور گواهی محصول در ابتدا ممیزی از میزان انطباق با استاندارد ایزو ۲۲۷۱۶ -ISO 22716  بعنوان استاندارد پایه و شرایط زیر ساختی در محل کارخانه تولیدی و یا سایت ساخت و تولید صورت می پذیرد .پس از انجام ممیزی ، ارزیابی و بررسی  از مواد تشکیل دهنده محصول صورت می پذیرد و نتایج آزمون های محصول مورد تایید قرار می گیرد. در صورت انطباق کامل با استاندارد محصولات آرایشی طبیعی ، گواهی نامه NATURAL به نام شرکت تولیدی و برای محصول تایید شده به مدت یکسال اعتبار ، صادر و در سایت بین المللی ACS قابل ردیابی خواهد بود.

مراحل نمونه برداری ، ارزیابی از میزان انطباق با استاندارد ایزو ۲۲۷۱۶ بعنوان استاندارد پایه و شرایط زیر ساختی در محل کارخانه تولیدی و یا سایت ساخت و تولید صورت می پذیرد. کارشناسان و ممیزین فنی ضمن ممیزی در محل ، شرایط پذیرش این گواهی نامه را به انجام رسانده و نمونه برداری در دو سطح قابل آزمون خواهد بود :

۱- شرکت درخواست کننده PRODUCT CERTIFICATION؛ نیاز به انجام آزمون در آزمایشگاه های اکردیته امریکای شمالی و کانادا دارد؟

۲-شرکت درخواست کننده PRODUCT CERTIFICATION؛ آنالیز و آزمون ها را در آزمایشگاه معتبر و تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران که دارای گواهی نامه ایزو ۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ می باشد به انجام برساند .

پس از انجام ممیزی ، نمونه برداری از محصول صورت می پذیرد ، پس از انجام آزمون در یکی از آزمایشگاه های اکردیته ملی یا کانادایی در انطباق با استاندارد ایمنی و سلامتی محصول که استاندارد های بین المللی محصولات آرایشی می باشد ، و در صورت انطباق کامل با استاندارد های محصول، گواهی نامه PRODUCT CERTIFICATION و یا گواهی نامه PRODUCT APPROVAL  به نام شرکت تولیدی و برای محصول آزمون و تایید شده به مدت یکسال اعتبار ، صادر و در سایت بین المللی ACS قابل ردیابی خواهد بود.

با آموزش اصول گواهی انطباق محصول؛ می توانید با طی مراحل ممیزی و آزمون؛ گواهی محصولات آرایشی PRODUCT CERTIFICATION را از ACS کانادا اخذ نمایید.در صورت نیاز به اطلاعات  و توضیحات بیشتر با امور قراردادهای دفتر شرکت آ سی اس با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ واقع در تهران تماس بگیرید.ایزو آرایشی؛ گواهی ایزو؛ آموزش ایزو (icsiran.com)

دیدگاه ها بسته شده است