ایزو هتل داری؛ ایزو گردشگری؛ ایزو ۲۲۴۸۳

گواهی ایزو ۲۲۳۰۱
آوریل 28, 2021
گواهی آرایشی
جولای 20, 2021

ایزو هتل داری؛ ایزو گردشگری؛ ایزو ۲۲۴۸۳ | Ics ایران

استاندارد ایزو ۲۲۴۸۳ برای اولین بار در جهان ، الزامات و توصیه های برای مدیریت کیفیت در صنعت هتل داری و گردشگری را تشریح می نماید.این استاندارد جنبه های مهمی از خدمات در صنعت گردشگری و هتل داری را که شامل صلاحیت پرسنلی کارکنان صنعت گردشگری ، تدوین فرآیند های خدماتی ، الزامات برگزاری مراسم ها و جشن ها ، الزامات خدمات و فعالیتهای سرگرمی و تفریحی هتل ها ، الزامات ایمنی فرآیندهای خدماتی ، الزامات امنیتی مراکز گردشگری ، فرآیندهای نگهداشت ، فرآیند های تمیزی و نظافت و خانه داری ، الزاماتی در ارتباط با تامین کنندگان خدمات مراکز گردشگری و همچنین الزاماتی در ارتباط با تمرکز بر رضایت میهمان را تشریح می نماید. با آموزش ایزو هتل داری؛ ایزو گردشگری؛ ایزو ۲۲۴۸۳ می توان گواهی ایزو ۲۲۴۸۳ را از ACS کانادا (برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:CanadaCerts | Hotel standard ) اخذ نمایید.

استانداردسازی در صنعت هتل‌داری و گردشگری به فرآیند ایجاد و اجرای دستورالعمل‌ها، معیارها و بهترین شیوه‌ها برای اطمینان از سطح معینی از کیفیت، ایمنی و خدمات در جنبه‌های مختلف صنعت اشاره دارد. استانداردها برای افزایش رضایت مشتری، ارتقای شفافیت و بهبود عملکرد کلی صنعت توسعه یافته اند.

استانداردسازی بر مبنای ایزو هتل داری؛ ایزو گردشگری؛ ایزو ۲۲۴۸۳ می تواند در حوزه های مختلف هتل ها و صنعت گردشگری اعمال شود، از جمله:

۱-کیفیت خدمات: استانداردها برای اطمینان از سطح یکنواخت کیفیت خدمات در هتل ها و مؤسسات گردشگری مختلف تنظیم شده اند. این ممکن است شامل معیارهایی برای رفتار کارکنان، تعامل با مشتری، تمیزی، پاسخگویی و تجربه کلی مهمان باشد.

۲-محل اقامت: استانداردهایی برای انواع اقامتگاه ها مانند هتل ها، استراحتگاه ها، مهمانخانه ها و آپارتمان های خدماتی ایجاد شده است. این استانداردها ممکن است جنبه هایی مانند اندازه اتاق، امکانات رفاهی، بهداشت، ویژگی های ایمنی و دسترسی را پوشش دهد.

۳-غذا و نوشیدنی: استانداردهایی برای ایمنی مواد غذایی، بهداشت، تنوع منو، مواد تشکیل دهنده، روش های آماده سازی، و خدمات در رستوران و غذا و نوشیدنی تنظیم شده است.گواهی ایزو ۲۲۰۰۰، گواهی HACCP، گواهی GMP (icsiran.com)

۴- ایمنی و امنیت: استانداردهایی برای اطمینان از ایمنی و امنیت مهمانان و کارکنان ایجاد شده است. این شامل اقدامات مربوط به ایمنی آتش سوزی، رویه های اضطراری، پروتکل های امنیتی، و مقررات بهداشتی و ایمنی است.ایزو ۴۵۰۰۱ ، گواهی ایزو؛ آموزش ایزو (icsiran.com)

شرکت آ سی اس با توجه به سوابق ممیزی و آموزش ایزو هتل داری؛ ایزو گردشگری در صنعت گردشگری از جمله گروه هتل های آزادی و کوثر ،  آمادگی انجام آموزش و ممیزی و صدور گواهی ایزو ۲۲۴۸۳ از ACS کانادا را دارد.با آموزش ایزو هتل داری؛ ایزو گردشگری؛ ایزو ۲۲۴۸۳می توان به گواهی ایزو و با طی مراحل ممیزی ایزو برای دریافت گواهی ایزو ۲۲۴۸۳ را سپری و از ACS کانادا گواهی ایزو ۲۲۴۸۳ را اخذ نمایید. در صورت نیاز با شماره تلفن ۲۲۲۰۰۵۰۰ دفتر تهران تماس بگیرید.گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛ ایزو ۹۰۰۱ ؛ایزو ۲۹۰۰۱؛ ایزو ۱۰۰۰۴؛ ایزو ۲۲۴۸۳ (icsiran.com)

دیدگاه ها بسته شده است