گواهی ایزو ۲۲۳۰۱

PSYCHOSOCIAL RISK
ایزو ۴۵۰۰۳ استاندارد سلامت روانی و ایمنی محل کار
ژانویه 23, 2021
ایزو هتل داری؛ ایزو گردشگری؛ ایزو ۲۲۴۸۳
می 7, 2021

گواهی ایزو ۲۲۳۰۱ | Ics ایران

مقدمه :

استاندارد سیستم مدیریتی تداوم کسب و کار ویرایش ۲۰۱۹ یکی از استاندارد های مدیریتی است که سازمانها را به داشتن دید گاه های استراتژیک با روش منحصر بفرد خود ترغیب می نماید .برای اولین بار این روش در سازمان BCM تدوین و با توجه به فراگیر شدن این متد در دنیا در جهت مقابله با عدم قطعیت و ریسک های موجود در محیط تجارت ، سازمان جهانی استاندارد سازی در سال ۲۰۱۹ با تجدید ویرایش استاندارد اولیه ایزو ۲۲۳۰۱اقدام به نشر ویرایش ۲۰۱۹این استاندارد نمود . ایزو ۲۲۳۰۱، گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛با آموزش ایزو ۲۲۳۰۱می توان به گواهی ایزو ۲۲۳۰۱ برای دریافت گواهی ایزو ۲۲۳۰۱ را سپری و از ACS کانادا (برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید: CanadaCerts | BUSINESS CONTINUITY MANAGEMENT SYSTEM (BCMS) ) گواهی ایزو ۲۲۳۰۱ را اخذ نمایید.

چرا این استاندارد در شرایط امروز ایران و جهان مهم است :

ایران و جهان امروز با بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و پاندمی کرونا و قیمت نفت و حملات سایبری و بسیاری از تهدیدات بالقوه اقتصادی و تجاری روبروست .بطوریکه یک سازمان با چالش های روزمره ای که باید با آن دست و پنجه نرم کند هر روز به پیچیدگی بیشتری برخورد می نماید و لذا دانشمندان و متخصصین تجارت در دنیا بدنبال متد هایی برای شناخت این تهدید ها و از طرفی فرصت ها و تهیه برنامه و سناریو برای هر یک نموده اند .

از آنجاییکه روشهای متداول مدیریت استراتژیک بسیار زمان بر و پر هزینه شده اند و در برخی متون مدیریتی به آن ایراداتی از لحاظ ساختاری یا شکلی گرفته می شود ، سازمان BCMابتدا مدل جالبی برای تاب آوری و امنیت در سازمانها برای مقابله با ریسک های تجاری تدوین نمود و با توجه بسیاریاز سازمانهای بین المللی روبرو شد .تاب آوری از منظر تجاری و اقتصادی بحث امروز دنیای تجارت می باشد و حتی لاک دان ها و مجدودیت های کرونایی وابسته به ارزیابی ریسک های تاب آوری در کشورها می باشد .

فواید این استاندارد برای شرکتها و موسسات ایرانی :

  • یک مدل ساده و کارا برای شناسایی ریسک ها و فرصت ها
  • راهنمایی جهت تدوین برنامه های روشن و صریح برای مقابله با هریک از تهدیدات بالقوه
  • تدوین ساختار ها و برنامه ریزی برای اینکه در صورت وقوع هر یک از عوامل بالقوه تهدید و یا حادثه چه باید کرد ، چه کسانی چه مسولیتی دارند و برنامه مرحله به مرحله برای مقابله با آن چیست .
  • منجر به کاهش تنش و استرس برای صاحبان تجارت و مدیران خواهد شد.
  • منجر به تاب آوری اقتصادی و مالی سازمان هاخواهد شد.
  • منجر به افزایش دانش صاحبان و مدیران سازمانها برای اخذ تصمیم درست در زمان های بحرانی خواهد شد .
  • برنامه های سودآوری و اهداف سازمان را حمایت خواهد نمود.
  • مدیریت ریسک ها و عدم قطعیت باعث بهبود فرایند ها و سیستم مدیریتی شرکت خواهد شد.ما در شرکت آ سی اس آمادگی برای انجام آموزش و یا ممیزی این استاندارد را با تیم مجرب و متخصص مدیریت تداوم کسب و کار BCM که همگی فارغ التحصیلان تخصصی حوزه تجارت و اقتصاد ایران و بین الملل هستند را داریم.

با آموزش ایزو ۲۲۳۰۱می توان به گواهی ایزو ۲۲۳۰۱ برای دریافت گواهی ایزو ۲۲۳۰۱ را سپری و از ACS کانادا گواهی ایزو ۲۲۳۰۱ را اخذ نمایید.درصورت نیاز به آموزش و یا ممیزی و صدور گواهی نامه ایزو ۲۲۳۰۱ با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ دفتر تهران تماس بگیرید.گواهی ایزو؛ آموزش ایزو؛ ایزو ۹۰۰۱ ؛ایزو ۲۹۰۰۱؛ ایزو ۱۰۰۰۴؛ ایزو ۲۲۴۸۳ (icsiran.com)

دیدگاه ها بسته شده است