آموزش طراحی ساخت آزمایشگاه ها

با توجه به تجربیات ما در ارزیابی آزمایشگاه ها بر اساس اصول GLP و ایزو ۱۷۰۲۵ در بسیاری از آزمایشگاه ها؛ با آموزش طراحی ساخت آزمایشگاه، توسط آ سی اس اصول ملی و بین المللی را رعایت نمایید. ما؛ در آ سی اس خدمات آموزش ایزو ۱۷۰۲۵ و طراحی ساخت آزمایشگاه را به سازمان ها و‌موسسات ایرانی ارائه می نماییم.

روش خوب آزمایشگاهی براساس مدل بین المللی و استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ که بر صلاحیت ۵ فاکتور اصلی آزمایشگاهی تاکید دارد، که عبارتند از طراحی صحیح فضای آزمایشگاه؛ سیستم مدیریتی آزمایشگاه؛ سیستم پرسنلی آزمایشگاه؛ تست متدها و تجهیزات.هدف از طراحی ساخت آزمایشگاه اطمینان از عملکرد صحیح آزمایشگاه ها و اعتماد به نتایج حاصله از آزمون در آزمایشگاه ها می باشد.

طی تجربیات ممیزی و آموزشی در بسیاری از آزمایشگاه ها مشاهده می شود که طراحی– لی آوت و نحوه ساخت آزمایشگاه ، اصول ملی و بین المللی ساخت آزمایشگاه ها را رعایت نمی نماید.این شرکت با بکارگیری متخصصین بین المللی اروپایی و ایرانی تجربیات ساخت آزمایشگاه ها را با آموزش در اختیار شما قرار می دهد.

شرح خدمات طراحی ساخت آزمایشگاه:

این شرکت با در نظر گرفتن استاندارد ملی ایران و الزامات و شرایط ساخت مطابق با استاندارد بین المللی GLP خدمات آموزشی ذیل را ارائه می نماید :

– آموزش طراحی فضای آزمایشگاه

– انتخاب فضاها و مواد و متریال بکار گرفته شده

– طراحی مسیر های فاضلاب

– طراحی صحیح فضاهای آزمایشگاهی ، شناسایی و جداسازی نواحی clean و unclean

– شناسائی بکارگیری مواد و مصالح مناسب، مقاوم، قابل شستشو و ضد عفونی غیر قابل نفوذ

– شناسائی و حذف هر گونه تقاطع آلودگی در محلهای آزمایشگاهی

– ایجاد سیستم بهداشتی تهویه مطبوع و دماهای مورد نیاز هر بخش

– طراحی اصول مهندسی GLP در ساخت کف، سقف و دیوارها ، دربها و پنجره ها و راهروها و آسانسورها، توالتها و حمام ها، روشوئی ها

– اصول بهداشتی در تامین نور مناسب و کافی در محیط های آزمون .

در صورت نیاز به آموزش طراحی و ساخت آزمایشگاه با ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنیدگواهی GLP؛ آموزش GLP (icsiran.com)