گواهی NATURAL آرایشی

گواهی آرایشی
جولای 20, 2021
آموزش مسولین فنی؛ ایزو و مجوز آموزشی غذا و دارو
آوریل 21, 2022

گواهی NATURAL آرایشی | Ics ایران

گواهی نامه قابل ردیابی ACS Canada برای محصولات طبیعی آرایشی از جمله محصولات "طبیعی" برای بدن ، مو ، زیبایی و  مراقبت از پوست  صادر می شود.

 با توجه به نیاز مشتریان آی سی اس به ” ارزیابی محصولات آرایشی و  صدور گواهی نامه بین المللی NATURAL COSMETIC CERTIFICATION ” به اطلاع می رساند، نهاد بین المللی صدور گواهی نامه ACS  از هم اکنون قادر است گواهی نامه قابل ردیابی بین المللی برای محصولات طبیعی آرایشی از جمله محصولات “طبیعی” برای بدن ، مو ، زیبایی و  مراقبت از پوست را صادر نماید.با آموزش اصول گواهی آرایشی؛ گواهی Natural؛ گواهی محصولات طبیعی آرایشی می توانید با طی مراحل ممیزی و آزمون؛ گواهی Natural؛ گواهی محصولات طبیعی آرایشی را از ACS کانادا اخذ نمایید.

در امریکای شمالی و اروپا  اعتماد بخشی از طریق سپردن بررسی طبیعی بودن مواد آرایشی به نهاد های گواهی دهنده آرایشی مثل ACS به عنوان ارزیاب شخص ثالث و بی طرف برای تایید و دریافت گواهی  محصولات طبیعی صورت می پذیرد. در ابتدا ممیزی گواهی Natural از میزان انطباق با استاندارد ایزو ۲۲۷۱۶ -ISO 22716  بعنوان استاندارد پایه و شرایط زیر ساختی در محل کارخانه تولیدی و یا سایت ساخت و تولید صورت می پذیرد .پس از انجام ممیزی ، ارزیابی و بررسی  از مواد تشکیل دهنده محصول صورت می پذیرد و نتایج آزمون های محصول مورد تایید قرار می گیرد. در صورت انطباق کامل با استاندارد محصولات آرایشی طبیعی ، گواهی نامه NATURAL به نام شرکت تولیدی و برای محصول تایید شده به مدت یکسال اعتبار ، صادر و در سایت بین المللی ACS امریکا قابل ردیابی خواهد بود.

 محصولات آرایشی طبیعی Natural چیست؟

در دنیای امروز مصرف کنندگان بدنبال جنبه های از مصرف مواد آرایشی هستند که در فرآوری و مصرف آن از هیچگونه مواد اولیه شیمیایی غیر طبیعی که به نحوی ساخت بشر هستند استفاده نشود. دلیل آن هم مضرات طولانی مدت استفاده از مواد شیمیایی صنعتی  بر روی پوست و مو و بدن می باشد .در حال حاضر در دنیا  طیف وسیعی از مواد مورد استفاده در محصولات آرایشی ، طبیعی و یا حتی می تواند ارگانیک باشند.

تعریف واژه طبیعی از فرهنگ لغت Merriam Webster چنین است:

“موجود در طبیعت است و توسط مردم ساخته یا ایجاد نمی شود ، ناشی از طبیعت است ، هیچ ماده اضافی یا مواد شیمیایی به آن اضافه نشده است،  حاوی هیچ چیز مصنوعی نیست.”کلمه رایجی که در تعریف طبیعی استفاده می شود “مصنوعی” است.تعریف مصنوعی این است: “طبیعی یا واقعی نیست ، ساخته شده ، تولید شده تا  مانند چیزی طبیعی به نظر برسد، یا به طور طبیعی وجود ندارد ،  توسط افراد ایجاد یا درست می شود.”در بازار لوازم آرایشی  محصولات طبیعی می تواند به معنای این باشد که سازمانهای گواهی کننده ،سازمانهای تحقیقاتی و  فرمول دهنده و حتی انجمن ها و تجار باید تعریف خود را از محصولات “طبیعی” بدن ، مو و مراقبت از پوست  را با توجه به تعریف فوق ، بازتعریف کنند.

ACS و بسیاری از مراکز تحقیقاتی در امریکا و کانادا (برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید:  CanadaCerts | ) فعالیت های زیادی در ارتباط با مواد تشکیل دهنده  محصولات آرایشی و روشهای استفاده شده برای فرآوری آنها و تاثیری که این فرآیندها بر روی انسانها ، حیوانات و زمین می گذارد انجام می دهند. اما ، با فرآیندهای خاصی و عدم افشای فرآیندها و مواد تشکیل دهنده ، دانستن این اطلاعات در صنعت آرایشی سخت است.

در امریکای شمالی و اروپا  اعتماد بخشی از طریق سپردن بررسی طبیعی بودن مواد آرایشی به نهاد های گواهی دهنده آرایشی مثل ACS به عنوان ارزیاب شخص ثالث و بی طرف برای تایید و دریافت گواهی  محصولات طبیعی صورت می پذیرد.

با آموزش اصول گواهی آرایشی؛ گواهی Natural؛ گواهی محصولات طبیعی آرایشی می توانید با طی مراحل ممیزی و آزمون؛ گواهی Natural؛ گواهی محصولات طبیعی آرایشی را از ACS کانادا اخذ نمایید.در صورت نیاز به اطلاعات  و توضیحات بیشتر با امور قراردادهای دفتر شرکت آ سی اس با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ واقع در تهران تماس بگیرید .ایزو آرایشی؛ گواهی ایزو؛ آموزش ایزو (icsiran.com)

دیدگاه ها بسته شده است