برند eco اولین دارنده گواهی نامه دوستدار محیط زیست از ACS گردید

صدور گواهینامه ICM کشاورزی از ACS کانادا
ژانویه 23, 2015
صدور گواهینامه رعایت استانداردهای بهداشت کشاورزی GHAP از ASC Canada
مارس 2, 2015

برند eco اولین دارنده گواهی نامه دوستدار محیط زیست از ACS گردید | Ics ایران

ایزو ۱۴۰۰۱

گواهینامه دوستدار محیط زیست یا گواهی نامهECO-Friendly فرآیندی است برای ارزیابی و تأیید محصولات یا خدماتی که در مقایسه با همتایان خود تأثیر کمتری بر محیط زیست دارند. این ممیزی ممکن است جنبه های مختلف زیست محیطی مانند کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، صرفه جویی در آب، بهره وری انرژی، منابع پایدار مواد و کاهش ضایعات را پوشش دهد.؛ با آموزش ایزو سبز در آ سی اس؛ گواهی سبز یا گواهی ایزو سبز همانند Eco-Friendly ؛ Green ؛ ایزو سبز همانند ایزو ۱۴۰۰۷؛ ایزو ۱۴۰۰۶ از نهاد صدور گواهی ACS کانادا دریافت نمایید. برای آشنایی با ایزو سبز و گواهی نامه های گرین اینجا کلیک کنید: گواهی ۱۴۰۰۱ ،گواهی ایزو ، گواهی اکو ، گواهی زیست محیطی، گواهی سبز (icsiran.com)

یک شرکت تولید کننده مواد پاک کننده دوستدار محیط زیست شرکتی است که پایداری زیست محیطی را در اولویت قرار می دهد و تلاش می کند تأثیر منفی محصولات و عملیات خود را بر محیط زیست به حداقل برساند. ویژگی ها و شیوه های شرکت تولید کننده مواد پاک کننده دوستدار محیط زیست شامل:

۱-منبع یابی پایدار: شرکت مواد خام و مواد اولیه ای را انتخاب می کند که به صورت پایدار و ترجیحاً از منابع تجدیدپذیر تامین می شوند. این شامل استفاده از مواد گیاهی یا زیست تخریب پذیر و اجتناب از مواد شیمیایی مضر یا موادی است که می توانند در محیط باقی بمانند.

۲-کاهش ردپای محیطی: این شرکت قصد دارد ردپای کلی محیطی خود را در طول فرآیند تولید به حداقل برساند. این شامل بهینه سازی مصرف انرژی و آب، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، و مدیریت موثر زباله از طریق بازیافت، استفاده مجدد یا شیوه های دفع مسئولانه است.

۳-زیست تخریب پذیری و سمیت در آب: مواد پاک کننده سازگار با محیط زیست به گونه ای طراحی شده اند که زیست تخریب پذیر باشند، به این معنی که می توانند از طریق فرآیندهای طبیعی به مواد بی ضرر تجزیه شوند. علاوه بر این، این محصولات به گونه‌ای فرموله شده‌اند که کمترین یا بدون تأثیر نامطلوب بر اکوسیستم‌های آبی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که به حیات دریایی یا کیفیت آب آسیب نمی‌رسانند.

۴-عدم وجود مواد شیمیایی مضر: پاک کننده های سازگار با محیط زیست از استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند فسفات ها، سفید کننده های کلر، آمونیاک، فرمالدئید یا سایر موادی که می توانند برای سلامت انسان یا محیط زیست مضر باشند، اجتناب می کنند. در عوض، آن‌ها جایگزین‌های امن‌تری را که به همان اندازه در تمیز کردن مؤثر هستند، در اولویت قرار می‌دهند.

۵-بسته بندی و توزیع: یک شرکت دوستدار محیط زیست به بسته بندی و توزیع مواد پاک کننده خود توجه می کند. هدف آن کاهش مواد بسته بندی غیر ضروری، اولویت بندی بسته بندی های قابل بازیافت یا زیست تخریب پذیر و استفاده از گزینه های قابل پر کردن مجدد یا حجیم برای به حداقل رساندن تولید زباله است.

۶-تحقیق و توسعه: یک شرکت تولید کننده مواد پاک کننده دوستدار محیط زیست برای بهبود مستمر محصولات و فرآیندهای خود در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند. این فرمول‌بندی‌های نوآورانه و پایدار را بررسی می‌کند، جایگزین‌های سبزتر را بررسی می‌کند، و با فناوری‌های نوظهور و بهترین شیوه‌ها در پاکسازی سازگار با محیط‌زیست آشنا می‌شود.

۷-آموزش و آگاهی مصرف کننده: این شرکت نقش فعالی در آموزش مصرف کنندگان در مورد مزایای استفاده از پاک کننده های سازگار با محیط زیست و ترویج شیوه های تمیز کردن مسئولانه ایفا می کند. این می‌تواند شامل ارائه اطلاعات روی برچسب‌های محصول، وب‌سایت‌ها یا کمپین‌های آموزشی برای افزایش آگاهی در مورد تأثیرات زیست‌محیطی مواد تمیزکننده سنتی باشد.

با گنجاندن این شیوه ها، یک شرکت تولید کننده مواد پاک کننده دوستدار محیط زیست تعهد خود را به نظارت بر محیط زیست، پایداری و رفاه مصرف کنندگان و سیاره زمین نشان می دهد.شرکت پاک آفرند سبز نوین تولید کننده انواع محصولات Cleaner با برند معروف eco توانست با پاس کردن مقررات سخت US Environmental Protection Agency (DFE و انجام  آموزش ایزو سبز؛ ارزیابی فنی و تخصصی ، گواهی نامه معتبر بین المللی گواهی سبز؛  MATERIAL HEALTH CERTIFICATE  را برای کلیه محصولات تولیدی درگروه تمیز کننده های بهداشتی پاک و دوستدار محیط زیست را اخذ نماید.ما این موفقیت بزرگ را به این شرکت متعهد به جامعه و محیط زیست تبریک می گوییم. با آموزش ایزو سبز در آ سی اس؛ گواهی سبز یا گواهی ایزو سبز همانند Eco-Friendly ؛ Green ؛ ایزو سبز همانند ایزو ۱۴۰۰۷؛ ایزو ۱۴۰۰۶ از نهاد صدور گواهی ACS کانادا دریافت نمایید. با ما با شماره ۲۲۲۰۰۵۰۰ در تهران تماس بگیرید.

توسعه پایدار، ایزو ۲۶۰۰۰؛ ایزو ۵۰۰۰۱ (icsiran.com)

دیدگاه ها بسته شده است